Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaresse

Driessen - Heythuysen - 21-01-2022 Naar vacature  

Ben jij de gedreven secretarieel administratief medewerker die wil samenwerken, leren en groeien in een klein team om zo te zorgen voor een kwalitatief goede en professionele ondersteuning van college en management? Dan zoeken we jou!

Vacaturenummer
Vacaturenr.
18583
Plaatsingsdatum
Datum
1 week geleden
Ben jij de gedreven secretarieel administratief medewerker die wil samenwerken, leren en groeien in een klein team om zo te zorgen voor een kwalitatief goede en professionele ondersteuning van college en management? Dan zoeken we jou!

In samenwerking met de g
emeente Leudal
voor de
afdeling ondersteuning
zijn wij op zoek naar
een secretaresse
voor
36 uur per week
. vooralsnog voor de duur van 6 maanden met als startdatum 31 januari 2022 met kans op vast/verlenging.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt twee of meer bestuurders of managers
  • Beheren van de individuele agenda en mail van het management en het college van B&W.
  • Voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten door het opstellen van de agenda, het aanleveren van stukken, het (bij)zoeken van onderliggende stukken en dergelijke.
  • Administratieve ondersteuning t.b.v. de B&W en de MT-vergadering.
  • Plannen van afspraken met de betrokken partijen (zowel in- als extern) voor diverse overleggen.
  • Belast met de organisatie van bijeenkomsten in facilitaire zin.
  • Verzorgen van de postverwerking.
  • Telefonisch te woord staan van burgers.

Wat beloven wij jou?

  • Een afwisselende baan bij een
  • Een reiskostenvergoeding van .0,19 cent per km met een maximum van 50 km per dag.
  • Je wordt beloond met een marktconform salaris van maximaal €2904,- / schaal 6 ( schaal 7 is bespreekbaar) op basis van een 36-urige werkweek, conform cao Gemeenten.
  • Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en je ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris.
  • Een gratis wisselend aanbod aan opleidingen & workshops.
  • Korting bij meer dan 300 sportscholen, verspreid door heel Nederland.
  • Collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg-)verzekeringen.
  • Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband.

Wat vragen we van jou?

  • Een secretariële of management assistente opleiding.
  • Enige werkervaring in een secretariële functie.
  • Digitaal zeer vaardig.
  • Kennis van MS-officepakketten en affiniteit met automatisering.
  • Proactieve en lerende houding.
  • Hoge mate van integriteit.
  • Politiek sensitief.
  • Flexibele oplossingsgerichte houding naar klant en organisatie; geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Klant gedreven, je denkt actief mee met het probleem van de klant.
  • Resultaatgericht: afspraak is afspraak, is in staat een realistische planning te maken.
  • Representatief in al je uitingen.
  • voor deze functie is een VOG verplicht.

Wat verder goed is om te weten

De gemeente Leudal

Centraal in Midden-Limburg, tussen de 2 centrumsteden Roermond en Weert in, maar ook gelegen tussen de Peel en de Maas én grenzend aan België, ligt de grote plattelandsgemeente Leudal. Leudal heeft bijna 36.000 inwoners verdeeld over 16 dorpskernen en is met een oppervlakte van circa 165 km² een van de grootste gemeenten van Limburg. De gemeente heeft de ruimte om te wonen, te werken en te recreëren. Er zijn veel bedrijven, winkels, scholen, verenigingen en sportfaciliteiten. Bijzonder is het grote natuur- en bosgebied Leudal waaraan de gemeente haar naam ontleent. Ook de dorpskernen beschikken over veel groen. Het uitgestrekte buitengebied herbergt vele agrarische bedrijven.

De afdeling Dienstverlening

  • De afdeling Bedrijfsvoering kenmerkt zich door interne dienstverlening aan het primair proces met een focus op servicegerichtheid, ondersteuning en integrale advisering aan klanten. De nadruk hierbij ligt vooral op het professionaliseren van de afdeling ten dienste van de interne klant; het verbeteren en sturen op de (werk)processen, optimaliseren van de systemen en de informatievoorziening en kwaliteitsbewaking van de (integrale) advisering.
  • Het team Ondersteuning is een divers team van 20 personen voor administratieve ondersteuning, zoals financiële en personele administratie, en ook bestuur- en management ondersteuning.
Regelmatig hebben wij vacatures bij gemeentes in Limburg. Heb jij gemeentelijke ervaring? Wij staan altijd open voor
een gesprek om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen!

Is je interesse gewekt?

Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Sandra Bakers of Virginia Ipenburg - Dwarka Panday op via 077-2071011 of stuur een e-mail naar

.
  • officemanager
  • Secretarieel administratief medewerker
  • publieke sector
  • overheid
Past deze baan bij jou? Laat het ons snel weten!

Hoe werkt solliciteren bij Driessen

1
Jouw sollicitatie
Heb je interesse in deze vacature? Reageer dan via de sollicitatieknop en stuur ons je motivatie. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
2
Kennismaking
Na een positieve kennismaking plannen we een vervolggesprek. Daarbij gaan we dieper in op o.a. jouw achtergrond en competenties.
3
De opdrachtgever
Is er een wederzijdse klik, dan ga je in gesprek met de opdrachtgever en kun je laten zien waarom jij dé ideale kandidaat bent voor deze functie.
4
Aan de slag
Gefeliciteerd! Je bent aangenomen. We bespreken de arbeidsvoorwaarden en regelen je overeenkomst. Ook houden we contact over jouw werkgeluk.
meer...



Meer vacatures van Driessen