Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coördinator Straatnaamgeving

Zzp Opdrachten - Amsterdam - 23-09-2023 Naar vacature  

Functie omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team publiek en communicatie zijn wij op zoek naar een medewerker backoffice.
Heeft het brede werkterrein van burgerzaken geen geheimen voor jou dan zijn we op zoek naar jou.
Je gaat je bezighouden met uitvoerende werkzaamheden op het terrein van burgerzaken.
Als medewerker backoffice ben je samen met collega’s van de backoffice het aanspreekpunt voor allerlei zaken over burgerzaken. Je staat hen te woord, zowel telefonisch als aan de balie, of verstrekt de benodigde informatie en ondersteuning per mail. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor producten van burgerzaken en het verstrekken van informatie. Je doet zowel algemene als specialistische werkzaamheden. In de backoffice ben jij de specialist en heb je kennis van het internationaal privaatrecht. Daarbij verricht je werkzaamheden op het gebied van burgerlijke stand, financiële werkzaamheden, vestigingen buitenland, naturalisaties, mutaties en correcties in de BRP en afhandelen bezwaarschriften. Ook ben je aanspreekpunt voor de frontoffice wat betreft reisdocumenten en rijbewijzen, adresonderzoek en LAA en afhandelen verzoeken briefadres. En niet onbelangrijk je helpt bij het organiseren van de verkiezingen. Eén ding is zeker; dienstverlening staat bij jou op 1 en je houdt van afwisseling in je werk.

De digitalisering en automatisering speelt een belangrijke rol in onze organisatie, zo ook in deze functie. Je schrikt niet terug van nieuwe initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en ziet deze als een uitdaging. Je draagt ook bij door actief mee te denken over verbeteringen in de dienstverlening om zo onze dienstverlening van de gemeente te verbeteren.

Werkzaamheden

  • je hebt een afgeronde relevante opleiding;
  • je hebt aantoonbare allround werkervaring in het taakveld burgerzaken;
  • je bent communicatief sterk zowel mondeling als schriftelijk;
  • je kan goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • luistert, bent resultaatgericht en stressbestendig;
  • je bent representatief, dienstverlening is je 2e natuur en je hebt een positieve instelling;
  • kennis en ervaring met relevante systemen zoals i-burgerzaken is een pre.

De opdrachtgever(s)

Gemeentelijke organisatie

Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen

collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Zzp Opdrachten
Meer Coördinator Straatnaamgeving vacatures