Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker Cliëntzaken

Pameijer - 29-09-2022 Naar vacature  

Ben jij snel en accuraat? En houd je van uitdaging en een beetje hectiek, dan ben je de administratief medewerker die we nodig hebben!

Wat ga je doen als administratief medewerker cliëntzaken?

Samen met je collega’s van cliëntzaken zorg je dat alle mutaties en registraties op de juiste manier verwerkt worden. Je hebt hierbij te maken met diverse wetten als WMO, WLZ, Jeugdwet en ZVW/Justitie. Voor het ketenberichten verkeer iWLZ, iWMO en iJW voer je controles en registraties uit. Je werkt in teamverband, maar daarnaast werk je ook zelfstandig.

Waar kom je te werken?

Je gaat aan de slag bij de afdeling Control & Administraties, team Cliëntzaken, in Het Brouwershuys aan de Crooswijksesingel 66. Het team bestaat uit 25 collega’s die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de registratie van de instroom, doorstroom en uitstroom van onze cliënten en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Het team is zelforganiserend. Ze zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het eindresultaat. Dit vraagt van je dat je goed samenwerkt en open communiceert. De locatie is goed bereikbaar met het OV. Een deel van je werktijd kun je, in onderling overleg, thuiswerken.

Ben jij onze nieuw administratief medewerker cliëntzaken?

  • Je hebt minimaal een mbo-3 opleiding in een administratieve richting.
  • Je hebt ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen en postregistratie.
  • Je bent bekend met relevante wetgeving zoals de Zvw, Wlz, Wmo, Jeugdwet.
  • Handig met Excel en Plancare. Je werkt nauwkeurig en houd overzicht.
  • Je bent sociaal vaardig, hebt tact en kunt goed luisteren.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij jou?

  • Betrokken en gezellige collega’s.
  • Je krijgt een jaarcontract voor 24 tot 36 uur per week met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Je ontvangt een brutosalaris tussen € 2.110,- en € 3.009,- (cao Gehandicaptenzorg, FWG 35) op basis van een 36-urige werkweek.
  • Een eindejaarsuitkering.
  • Daarnaast heb je flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden die je mag inrichten naar jouw wens bijvoorbeeld met een fietsplan of bedrijfsfitness.
  • Jij investeert in Pameijer. Daarom investeren we graag in jou. We hebben een studiekostenregeling en een opleidingsbudget per team

Wat doet Pameijer?

Met ruim 2800 medewerkers en 6000 cliënten is Pameijer een van de grotere zorgorganisaties in de regio. Pameijer is er voor iedereen voor wie meedoen in de samenleving lastig is. We helpen mensen verder bij wonen, werken en opgroeien, altijd vanuit hun eigen kracht en talent. Vindingrijk kijken wij naar wat wel kan. Wij geloven dat iedereen ertoe doet, en dat onze samenleving pas een samenleving is als we doen wat het woord betekent: samen leven.

Enthousiast?

Twijfel niet en solliciteer voor 7 oktober a.s. Hou ook goed je spambox in de gaten, anders mis je misschien ons antwoord. Wil je eerst nog meer informatie over deze functie? Bel dan met Astrid Loomans op 088 -271 12 62 of met Marcelle Lazeroms op 088-271 17 58. Zij horen graag van je. Vacaturenummer: 2/22.126.

meer...



Meer vacatures van Pameijer