Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectmedewerker/ Secretaresse Communicatie
Facilitair & ondersteunend
Je functie
Het directoraat Communicatie is op zoek naar een tijdelijke, proactieve projectmedewerker/ secretaresse die het leuk vindt om overzicht te houden en de voortgang van projecten te bewaken. Ben jij een kei in structureren en plannen? Solliciteer dan direct op deze vacature!In het kort
- Je ondersteunt je (project)collega’s van het projectteam Nieuwe Website LUMC en denkt proactief mee
- Je functie bestaat uit het uitvoeren van zowel secretariële als projectmatige werkzaamheden
- Je plant afspraken en vergaderingen en bereidt agenda’s voor
- Ook beheer je de mailbox en waar mogelijk beantwoord je vragen
Wat ga je doen?
Je werkzaamheden binnen het projectteam Nieuwe Website LUMC zijn zeer divers. Zo ondersteun je (project)collega’s om mee te lezen/ denken en taken uit te voeren. Ook plan je afspraken/vergaderingen in, en reserveer je ruimtes via TOPdesk. Daarnaast bereid je de agenda voor en houd je actiepunten uit overleggen bij. Je organiseert (digitale) inloopuren (momenten waarop medewerkers kunnen inloggen om vragen te stellen) en je beheert de mailbox; waar mogelijk beantwoord je zelf vragen. Ook ondersteun je de online adviseurs bij het ophalen van content bij de verschillende afdelingen in het LUMC. Je beheert de planning voor de oplevering van de content. Je organiseert afspraken voor de mogelijkheid voor “hulpafspraken aan afdelingen”, houdt het overzicht bij en monitort de voortgang. Ten slotte beheer je de projectpagina. Indien gewenst/noodzakelijk lever je ook secretariële ondersteuning aan dComm in algemene zin.Wat vragen wij?
Jij bent een enthousiaste en proactieve collega met ten minste HBO-werk- en denkvermogen, die het leuk vindt om overzicht te houden en voortgang te bewaken. Je bent goed in het onderhouden van contacten en je communiceert helder over de verwachtingen. Daarnaast ben je sterk in plannen en structureren. Je zet je enthousiasme, energie en drive dan ook graag in bij je werkzaamheden. Je bent een kei in werken met Outlook, Word, Excel, etc. Je kan gemakkelijk schakelen in een divers takenpakken en je houdt makkelijk het overzicht. Ten slotte ben je zelfstanding, proactief en initiatiefrijk. Eerdere werkervaring binnen het LUMC is een pre.Meer informatie
De functie wordt voor de periode tot maximaal eind 2022 ingevuld. Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar. Uiteraard wordt met de huidige coronamaatregelen rekening gehouden, maar het is wel de bedoeling dat je regelmatig in het LUMC werkt.
Wij kunnen referenties bij voorgaande werkgevers opvragen.
meer...
Meer vacatures van Lumc