Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Materials Manager

Nooteboom - Wijchen - 28-04-2021 Naar vacature  

De afdeling Logistiek houdt zich onder andere bezig met de operationele inkoop, leveranciersrelatie, planning en voorraadbeheer. Met als doel een 100% materiaal-beschikbaarheid voor de Productie en Service afdelingen. We breiden ons logistieke team uit met een gedreven Materials Manager.

WAT GA JE DOEN:

Als Materials Manager ben je verantwoordelijk voor de logistieke processen en de planning. Je bestelt de benodigde materialen aan de hand van stuklijsten, voorraden en de planning. Tekorten maak je visueel en bespreekt deze met de productie in samenspraak met de desbetreffende leveranciers.

Je voorziet dreigende tekorten en jaagt deze na. Hierin ben je zeer proactief en zoek je zelfstandig naar adequate oplossingen. Je bouwt een goede relatie op met je leverancier en weet wat daar speelt. Verder zorg je voor optimale voorraad en verwerk je engineering changes.

​​​​​​​In het verbeteren van de processen geef je ondersteuning en denk je actief mee. Dit in samenwerking met de Logistiek Manager en de inkoopafdeling. Met behulp van logistieke analyses concludeer je eventuele knelpunten. Je werkt kostenbewust en beperkt verspillingen en onnodige kosten. Het is een constant uitdaging om rekening te houden met zowel de belangen van logistiek als van de commercie.

WAAR KOM JE TE WERKEN:

In Wijchen, op ons hoofdkantoor. In Wijchen hebben we twee productielocaties en zijn alle ondersteunende afdelingen gevestigd, zoals HR, Engineering, Marketing Communicatie, Homologatie, Services en After Sales, Finance en Verkoop. Ook de directie heeft kantoor in Wijchen. Onze organisatie is informeel en we kennen korte lijnen.

WAT VRAGEN WIJ:

Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een logistiek- en/of bedrijfskundige richting;
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie met technische affiniteit;
J
e hebt ervaring met plannen, planningsystemen en voorraadbeheersing;
Ervaring met Office 365, Microsoft Dynamics NAV en Slim 4 is een pre;
Je staat van stevig in je schoenen en bent in staat op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
Je bent zelfstandig, systematisch en werkt nauwkeuring met oog voor detail;
Je hebt een sterk analytisch denkvermogen en stressbestendig;
Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift. 

WAT BIEDEN WIJ:

Wij bieden jou een fulltime dienstverband in een positie waarbij je echt iets kan toevoegen. Een omgeving waar je nooit stil zit en volop ruimte is voor ondernemerschap. Je ontvangt een goed salaris, 25 vakantiedagen, 13 ADV dagen en een reiskostenvergoeding. De CAO Metaal & Techniek is van toepassing. Er is binnen onze organisatie ruime aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

Ben je geïnteresseerd in deze functie stuur dan je motivatie met CV naar personeelszaken@nooteboom.com. Heb je vragen over de functie, loop dan even binnen bij de afdeling HR

meer...



Meer vacatures van Nooteboom