Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service Medewerker
- is een aanpakker en échte teamplayer
- heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- voelt zich thuis binnen een internationale organisatie
Werken bij CEVA
Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten in CEVA's multi-client warehouse. Je werkt in deze functie voor meerdere (vaste) klanten. Zelf denk en handel je oplossingsgericht ten aanzien van vragen die betrekking hebben op operationeel gerelateerde zaken. (bijvoorbeeld vragen over levering(en), acties, betalingen en retourzendingen)Wanneer je een klant niet direct weet te helpen, schakel je met collega’s om tot oplossingen te komen. Denk hierbij aan collega’s in de logistieke operatie, Engineering, IT en Finance. Jouw vaste sparringspartner is de Accountmanager in het Customer Servie team, die voor dezelfde klanten verantwoordelijk is en de meer strategische vraagstukken oppakt.
De afdeling Customer Service is een klein, enthousiast team, die klant- en oplossingsgericht werkt en er graag samen de schouders onder zet.
2
Een greep uit jouw takenpakket
- Je zorgt voor een open, interactieve relatie met de klant, zowel telefonisch als per e-mail;
- Je versterkt informatie en het beantwoordt klantvragen;
- Je verwerkt retourzendingen en bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van terugbetalingen;
- Je registreert en handelt vragen en klachten correct af;
- Je analyseert vragen en klachten en draagt verbetervoorstellen aan;
- Je controleert betalings- en leveringsgegevens.
Dit is wie jij bent
- Je beschikt over een afgeronde Mbo-4-opleiding met 2 tot 4 jaar werkervaring, of je bent Hbo afgestudeerd met zo’n 1 a 2 jaar werkervaring;
- Je bent accuraat, initiatiefrijk en hebt affiniteit met CEVA's logistieke diensten;
- Je bent als gesprekspartner professioneel, klantgericht en gaat overzichtelijk te werk;
- Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Engels en Nederlands.
Dit biedt onze relatie jou als Customer Service Medewerker
Vaker wordt er over een ‘afwisselende functie’ gesproken. Dit keer is afwisseling een understatement. Geen dag is hetzelfde als Customer Service Medewerker, behalve de toep-kampioenschappen tijdens de lunchpauze.Daarnaast biedt CEVA je:
- Een salaris van €2400-€2800 bruto per maand;
- Een jaarcontract met daarna uitzicht op een vast contract;
- 25 vakantiedagen en vier extra dagen als je niet verzuimt;
- Een voordelige pensioenregeling, korting op verschillende verzekeringen en korting in de personeelsvoordeelwinkel;
- De mogelijkheid om vanuit huis te werken. (80% op kantoor en 20% thuis)
Dit is waar onze relatie voor staat
Bij CEVA eCommerce Logistics zijn de mensen de hartslag van de organisatie. Binnen deze internationale organisatie wordt gewerkt voor ontzettend gave merken als bol.com, Zalando en de Bijenkorf. Ze innoveren continu en geven jou de ruimte om alles uit jezelf te halen. Samen blijven ze groeien! Ze bieden een werkomgeving om integer te werken en vertrouwen erop dat jij vindingrijk bent, werkt met een ondernemersgeest en pioniert met creatieve ideeën. Samenwerken en respect voor elkaar zijn belangrijk in de organisatie, een goede sfeer is hierbij het uitgangspunt.Binnen CEVA waarderen en stimuleren ze professionele en persoonlijke groei. Middels het aanbod van verschillende ontwikkelmogelijkheden, zorgen ze er samen voor dat jij succesvol kunt zijn! Deze rol is de eerste stap naar een breed carrièrepad bij CEVA. De mogelijkheden om je eigen pad te bewandelen zijn eindeloos. DARE TO GROW!
meer...
Meer vacatures van Lef Recruitment