Medewerker Business Support (secretariaat)
Staf (Finance, HR, IT, M&C, Facilities, Secretariaat, Quality&Legal)
mbo
junior
,
medior
Kan jij niet wachten om het verschil te maken voor jouw collega’s en hen te ondersteunen op secretarieel gebied? En wil je dit ook nog het liefst doen bij een organisatie die bijdraagt aan een vitale en duurzame leefomgeving? Reageer dan en kom ons Business Support team (secretariaat) in Amsterdam versterken!
/
/
Medewerker Business Support (secretariaat) Amsterdam (28 uur)
Medewerker Business Support (secretariaat) Amsterdam (28 uur)
Echt impact maken doe je bij TAUW. Want net als jij hebben wij een ambitie: toonaangevend zijn op het gebied van ontzorgen, ondersteunen en organiseren. Als internationaal advies- en ingenieursbureau werken we dagelijks aan een vitale en duurzame leefomgeving. Als medewerker Business Support draag je onder andere bij aan correspondentie, mail- en agendabeheer en administratieve taken. Is deze uitdaging jou op het lijf geschreven? Kom dan jouw idealen, ideeën en oplossingen verbinden aan onze ambities!Het Business Support team van onze vestiging in Amsterdam bestaat op dit moment uit drie collega’s, waar jij nauw mee zal samenwerken. Er zijn daarnaast nog een aantal andere Business Support teams, bestaande uit in totaal 37 medewerkers en twee teammanagers. Zij werken verspreid over de verschillende locaties in Nederland en de twee Business Units bij TAUW.
VACATURE INFORMATIE
SHARE:
Standplaats:Amsterdam
Vakgebied:
Staf (Finance, HR, IT, M&C, Facilities, Secretariaat, Quality&Legal)
Niveau:
mbo
Ervaring:
junior
,
medior
SHARE:
Hier word jij enthousiast van
Als medewerker Business Support ben je hét aanspreekpunt voor een deel van de TAUW-collega’s die werkzaam zijn binnen de locatie Amsterdam. Je ondersteunt je collega’s met uiteenlopende werkzaamheden en houdt je bezig met:- Uitgaande correspondentie en documenten. Deze worden verwerkt aan de hand van huisstijlafspraken, gecontroleerd op Nederlandse taal, voorzien van de juiste documentcodering en digitaal gearchiveerd
- Mail- en agendabeheer, het maken van externe en interne afspraken voor medewerkers middels Outlook en het reserveren van vergaderzalen
- Algemene en facilitaire werkzaamheden om de afdeling zo goed mogelijk te ondersteunen en het verzorgen van overige administratieve taken, zoals het aanmaken van Purchase Order nummers, het bestellen van kantoorartikelen, het bestellen van lunches, boeken van hotels en/of reizen et cetera
- Het bieden van (digitale) ondersteuning aan secretariaten van onze andere vestigingen in Nederland
- Het organiseren van bijeenkomsten, workshops, jubilea en afscheidsrecepties
- Het behandelen van inkomende en uitgaande post
- Ontvangst van bezoekers
- Aannemen van telefoonverkeer via Teams Voice
- Het beheren van verschillende systemen, bijvoorbeeld CRM
Ons MBO startsalaris bedraagt EUR 2.430,00. Afhankelijk van je relevante werkervaringsjaren gaan we uit van een salarisrange van EUR 2.430,00 tot EUR 3.000,00 bruto bij een fulltime dienstverband.
Wat jou de ideale aanwinst maakt
Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen we minimaal een afgeronde MBO opleiding op secretarieel gebied. Dit vul je aan met minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Verder herken je jezelf in onderstaande punten:- Stage-ervaring in soortgelijke werkzaamheden is een pré
- Je vindt het prettig om zowel zelfstandig als in een team te werken, je bent nauwkeurig in je werk en je handelt en communiceert proactief
- Je hebt kennis van en ervaring met de standaard Microsoft Office pakketten. Affiniteit met Microsoft Office365 en Teams is een pré
- Je bent in staat om voortdurend te schakelen, je weet het hoofd koel te houden onder hectische omstandigheden en prioriteiten stellen is voor jou geen probleem
- Je vindt het leuk om afwisseling in je werk te hebben. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat je om 15:00 uur gevraagd wordt om een overleg te plannen voor de volgende ochtend. Ondertussen ligt er een offerte die ad hoc moeten worden aangepast, omdat de kosten veranderd zijn en de volgende dag de juiste bedragen in het document moeten staan. De notitie die je af wilde maken, zal dus nog even moeten wachten tot morgen
- Je helpt graag collega’s en hebt oog voor detail
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Je bent communicatief sterk (zowel schriftelijk als mondeling)
- Jij doet het agendabeheer voor collega’s en je weet hierin de juiste afwegingen te maken. Je weet goed en direct te communiceren wanneer iets echt niet past in de agenda’s, ook als je daarmee iemand teleur kan stellen
Waarom TAUW?
Minimaal 30 vakantiedagen, met de mogelijkheid om extra verlof aan te kopen, en een uitstekende pensioenregeling.
Daarnaast krijg je bij ons veel vrijheid: jij bepaalt waar je werkt en wanneer.Werk je regelmatig thuis? Je krijgt een thuiswerkvergoeding en TAUW richt jouw thuiswerkplek in.
Onze mensen zijn onze belangrijkste waarde
.Daarom zijn we trots op onze bedrijfsstructuur.
Alle vaste medewerkers krijgen de kans om mede-eigenaar te worden van TAUW. Samen bereiken we onze resultaten en daar heeft iedereen een even groot aandeel in. Bij een vaste aanstelling krijg jij alvast de eerste vijf aandeelcertificaten cadeau.Daarnaast vinden we het belangrijk dat we plezier hebben met elkaar, gezond en vitaal blijven.
Daarvoor organiseren we verschillende activiteiten en programma’s.Daarnaast kan je altijd blijven groeien en jezelf ontwikkelen door deel te nemen aan TAUW University.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Tauw
Meer Medewerker Business Support secretariaat vacatures