Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Ervaren medewerker Salarisadministratie
Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoekt Omgevingsdienst Regio Arnhem een Medewerker Salarisadministratie met ervaring in het vak.
20-24 uur per week | max. € 3.702 | reageer t/m dinsdag 6 decemberJe start je werkdag in ons spiksplinternieuwe kantoor in hartje Arnhem met een lekkere kop koffie/thee. Wat staat er vandaag op de planning? Je collega heeft een vraag over de inzet van het individueel keuzebudget voor een fiscaal gunstige e-bike. Later op de ochtend puzzel je samen met HR-collega Jessica over een verzoek van een medewerker die pas vader is geworden. Hij heeft aantal vragen over het WAZO-verlof. Wat zijn de financiële consequenties van zijn wensen? De middag start je met het lezen van een nieuwsbrief over je vakgebied. Je maakt je collega’s attent op een interessant bericht over de indexatie van een vergoeding die wij uitbetalen. Met Joke en Maribelle van de financiële administratie stem je later in de middag nog wat zaken af die met declaraties te maken hebben. Als het nodig is noteer je je werkwijze in de werkinstructies. Handig als een collega je een keer waarneemt. Tenslotte sluit je aan bij het wekelijks overleg en benoem je de complexe vragen waarbij je hulp nodig hebt, en van wie je hulp wilt. Zo kan iedereen goed de week beginnen.
Wij zoeken een ervaren Medewerker Salarisadministratie als aanvulling op ons team van personele en financiële administratie. Ben je op zoek naar een plek waar je (nog meer) kunt leren en herken je je in het onderstaande profiel? Dan ben je van harte welkom!
Wat je gaat doen:
Wat je voornamelijk gaat doen binnen ons pakket SAP en NMBRS:- Maandelijkse salarisbetaling, inclusief personeels- en salarismutaties
- CAO, WAZO en IKB-berekeningen
- Uitvoeren van overige betalingen via salaris, oa declaraties
- Controle/ samenstellen van invoerdocumenten voor de salarisbetaling
- Het vertalen van nieuwe wet- en regelgeving voor de salarisbetaling
- Verwerken van facturen
- Inboeken inkoop- en verkooporders
- Beantwoorden van financiële, personele en salarisvragen
- Administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor Control en HR
- Verzorgen loon-, pensioen- en btw-aangifte
- Maken van (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten
Wie zoeken wij
Je hebt…
- tenminste een mbo-diploma (niveau 4) of een hbo-diploma op financieel gebied of moderne bedrijfsadministratie en een Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL)
- kennis van financieel-administratieve procedures, wet- en regelgeving
- minimaal vijf jaar werkervaring in een soortgelijke financiële of administratieve functie
- kennis van SAP ByDesign, SAP Analytics en NMBRS
- ervaring met Word en Powerpoint, maar vooral met Excel
Je bent…
- positief kritisch
- zelfstandig
- gewend om met deadlines te werken
- secuur en tegelijkertijd flexibel
- een doorzetter die verantwoordelijkheid pakt
Meer weten over ODRA?
Neem dan een kijkje op onze. Werken bij Omgevingsdienst Regio Arnhem is samen met onze partners een belangrijk doel nastreven: het creëren en behouden van een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving. Met onze vergunningen, controles en adviezen zorgen we ervoor dat iedereen in onze omgeving een fijne plek heeft om te wonen en werken. Medewerkers van ODRA dragen hier met passie en hun expertise op het gebied van milieu, bouw, natuur of APV aan bij.
Voor meer informatie over de functie of de organisatie, neem contact op met Ingrid Reijers, Adviseur HR, via
.
Zo solliciteer je
Klik op onderstaande button en stuur ons je brief en cv uiterlijk dinsdag 6 december. De briefselectie doen wij direct aansluitend, je ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons over jouw sollicitatie.meer...
Meer vacatures van Goed