Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectmedewerker Emballage
Logistiek & Planning
15-09-2023
Deel deze vacature op:
Wij zijn gespecialiseerd in het produceren, rijpen, versnijden en verpakken van kaas voor onze klanten. Bij ons staat het continu verbeteren van productie, duurzaamheid en klanttevredenheid centraal. Door de groei van het ons bedrijf is er steeds meer behoefte om ook de emballage taken centraal te coördineren.
Wat ga je doen?
Als Projectmedewerker Emballage ga aan de slag met de coördinatie van onze emballage. Je ondersteunt onze emballage administratie door verbeteringen te initiëren en uit te voeren. Door continue te verbeteren kunnen we de emballage optimaal inzetten in ons complexe logistieke netwerk.Je zult dagelijks contact hebben met klanten en leveranciers over geleverde en ontvangen emballage. Naast zorgdragen voor een betrouwbare registratie van emballage bonnen en het afstemmen van saldo’s, waarborg je ook diverse stromen emballage binnen de verschillende locaties. Je bent actief op zoek naar emballage cases en beweegt daarmee zelfstandig door het bedrijf. Samen met je collega’s los je cases op en weetje resultaat te boeken! Je hebt dan ook alle kans en ruimte om hier samen met het team vorm aan te geven.
Wie ben jij?
- Je bent geduldig, analytisch, vasthoudend en weet structuur in complexe informatie te krijgen.
- Je stemt goed af en gaat voor het teamresultaat.
- Je communiceert helder.
- Je beweegt je zelfstandig in de organisatie en lost dingen op.
- Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
- Je hebt kennis van ERP en Excel.
- Ervaring in de wereld van emballage, zoals fusten en poolpallets is een pré.
Waar ga je werken?
Op ons mooie kantoor in Almere, zijn diverse afdelingen bezig om al onze kaasgerelateerde productielocaties te ondersteunen. Bijvoorbeeld op het gebied van QSHE, Customer Support, Marketing, Supply Chain Planning, Sales en HR. Je wordt onderdeel van het Emballage Beheer team dat bestaat uit 3 ervaren collega’s. Benieuwd? We nodigen je graag uit om de sfeer te komen proeven!Wat bieden wij?
Naast leuke collega’s en een uitdagende baan in een ondernemende en dynamische werkomgeving bieden we:- Een passend salaris afhankelijk van jouw werkervaring, laptop en mobiele telefoon.
- Een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per km.
- 8% vakantietoeslag & 24 vrije dagen per jaar. Met de mogelijkheid om vakantiedagen erbij te kopen of te verkopen.
- Extra secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectiviteitskorting bij zorgverzekeraar CZ, een goede pensioenregeling, een vergoeding om je thuiswerkplek in te richten en de mogelijkheid om deel te nemen aan een fietsplan.
- Een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Bij ons loop je bij iedereen binnen en zijn zaken snel geregeld!
- Veel vrijheid om je ideeën tot uitvoer te brengen en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.
- Volop online opleidingsmogelijkheden voor jou én je eventuele gezinsleden via GoodHabitz!
- Een actieve personeelsvereniging. Zie jezelf al staan met je collega’s op een podium met topartiesten!
Royal A-ware accepteert geen ongevraagde hulp van bureaus voor deze vacature. Er is geen vergoeding verschuldigd indien een kandidaat wordt aangenomen, welke ongevraagd verzonden is. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
meer...
Meer vacatures van A-ware