Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Fulltime/Parttime Customer Service Professional

Nabuurs - Katwijk - 22-07-2022 Naar vacature  

Geplaatst op 22 juli 2022
Fulltime/Parttime
32 - 40 uur
Katwijk
De boodschappen in de supermarkt. Modeartikelen in kledingzaken. Een biertje op het terras. We vinden het heel normaal dat dit soort producten altijd en overal verkrijgbaar zijn. Maar iemand moet er natuurlijk wél voor zorgen. Als medewerker van Nabuurs lever jij hier een belangrijke bijdrage aan.

Nabuurs is een familiebedrijf in logistieke dienstverlening. Wij ontwikkelen en implementeren innovatieve supply chain concepten voor FMCG (fast moving consumer goods) binnen de branches food, retail en horeca. Met onze winnaarsmentaliteit en wendbare logistieke operatie verrassen wij onze klanten elke dag weer.

Binnen onze organisatie werken een kleine 1.000 enthousiaste en klantgerichte mensen. Voor onze Customer Service afdeling in Katwijk zijn we op zoek naar een collega met teamspirit die zich goed staande weet te houden in een dynamische omgeving.

Inhoud van jouw job
Als Customer Service Professional ben je verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening en communicatie richting interne en externe klanten. Je draagt bij aan de klanttevredenheid. Je signaleert kansen en problemen en speelt hier vanuit je kennis en ervaring op in. Je krijgt een (administratief) takenpakket voor een aantal specifieke klanten, maar moet daarnaast in staat zijn om werkzaamheden van collega’s op te vangen. In deze functie beschik je over een proactieve, klantgerichte instelling en ben je een sterke organisator. Je ziet verbeteringen, deelt deze en draagt verbetervoorstellen aan. Je streeft constant naar het leveren van de beste kwaliteit. Je schroomt er niet voor eigenaarschap te nemen voor vragen en/of problemen. Je rapporteert in deze functie aan de Supervisor Customer Service.

  • Het op juiste en tijdige wijze verwerken van orders en offerteaanvragen;
  • Verantwoordelijk voor het opstellen van de WBR, MBR en de QBR;
  • Het tijdig en adequaat informeren van klanten over levertijden, verzendingen en transport;
  • Het registreren van klantklachten en invullen van de rol als probleemeigenaar (CAPA);
  • Het verzorgen van de dag- en weekoverdracht aan je collega’s;
  • Het afhandelen van overige klantvragen;
  • Voorraadmutaties in WMS;
  • Proactief signaleren van knelpunten in de dienstverlening richting de klant en aandragen van verbeteringen;
  • Overleg en afstemming met interne afdelingen met betrekking tot klantvragen;
  • Waarnemen van de verantwoordelijkheden en taken van je collega’s.
  • Periodiek verzorgen van nacalculaties van de orderportefeuille.
Jouw specificaties
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in een logistieke omgeving;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden in woord en geschrift (NL en Eng);
  • Goede kennis van MS Office;
  • Geen negen tot vijf mentaliteit (verschoven diensten tussen 7.00 en 19.00 uur, incidenteel weekenden/feestdagen);
  • Affiniteit met ERP en WMS.
Wat mag je van ons verwachten?
  • Goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief binnen een platte organisatie;
  • Je maakt deel uit van een betrokken en professioneel team waarbinnen je ruimte krijgt voor persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling;
  • Werken bij een van de grootste familiebedrijven in de logistieke dienstverlening.
Verder met Nabuurs
Naast carrièreperspectief en werk waar je voldoening en waardering uit kunt halen, geven we je ook graag de tijd en ruimte voor wat er verder belangrijk is in jouw leven. In de vorm van een goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Maar bijvoorbeeld ook door je volop kansen te bieden om je persoonlijk te ontwikkelen via bijvoorbeeld ons uitgebreid E-Learning aanbod. Lees meer op

Solliciteren
Solliciteren kun je middels de button solliciteren onderaan de vacaturetekst.
meer...



Meer vacatures van Nabuurs