Inloggen - Registreer  

Eerste-en tweedelijns Helpdeskmedewerker

Bis - Barendrecht - 15-11-2022 Naar vacature  

Representatief, Communicatief, Administratief

Locatie: Barendrecht

Hallo, leuk dat we even jouw aandacht hebben!

Heb jij MBO werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring als Helpdeskmedewerker? Maak jij graag klanten blij, ben je een multi-tasker en draai jij je hand niet om voor wat administratie? Dan hebben wij een mooie vacature voor je!

De werkzaamheden

Als eerstelijns helpdeskmedewerker geef je voornamelijk via telefoon en e-mail support aan gebruikers. Je staat klanten vriendelijk en professioneel te woord, zodat zij weer snel verder kunnen. Je zorgt voor een goede en snelle registratie/ afhandeling van incidenten, storingen en vragen in een geautomatiseerd systeem. Voor iedere vraag is een oplossing en jij weet die te vinden door de juiste vragen te stellen. En kom je er zelf niet uit? Dan schakel jij een tweedelijns collega in. Verder werk je continu mee aan het verbeteren van de dienstverlening van onze organisatie. Je hebt ‘vijf sterren’ communicatieve vaardigheden (Nederlands in woord èn geschrift).

Daarnaast zijn wij ook op zoek naar een tweedelijns helpdeskmedewerker. We zijn op zoek naar iemand die een passie heeft voor het oplossen van incidenten en effectieve incidentafhandeling. Benodigde eigenschappen zijn oplossings- en kwaliteitsgerichtheid, analytisch sterk, proactief, pakt zaken zelfstandig op, stressbestendig, teamplayer. Daarnaast heb je IT ervaring en heb je affiniteit met AV-techniek, sterk zelfsturend leervermogen en vindt het belangrijk om concrete teamdoelstellingen te behalen.

Het team

Je wordt onderdeel van een enthousiast team op de Helpdesk van onze Customer Service & Support afdeling. Dit hechte team bestaat uit 10 knappe koppen, die heel wat kennis in huis hebben en dat graag met jou delen (en jij jouw kennis natuurlijk ook met hen).

Als organisatie bouwen we aan een community van talent, we zijn doeners, stropen concreet en daadkrachtig de mouwen op en gaan met duurzame ondernemersgeest het collectieve avontuur aan.

Onze communicatielijnen zijn kort en de sfeer binnen het team is goed. Op dit moment wordt er veel vanuit huis gewerkt en via Microsoft Teams met elkaar overlegd. Dit omdat we elkaar vanwege de coronarichtlijnen maar beperkt op kantoor kunnen zien. We gaan ervan uit dat we in de loop van dit jaar elkaar weer vaker op kantoor zijn. Vanwege de teamopbouw hebben we de voorkeur voor iemand die zich thuis voelt in onze open en informele cultuur.

De beloning

Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Je gaat met een groep gedreven collega’s werken, die al geruime tijd in het vak zitten en waarvan jij veel kan leren. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn en de tijd om jezelf verder te ontplooien. Samen ontdekken we waar jouw talenten liggen en hoe je die het beste kan inzetten.

Een veelzijdige baan binnen met toekomstperspectief is op zich al een mooie beloning, maar daarnaast bieden we jou ook het volgende aan;
  • Een aantrekkelijk salaris afhankelijk van je ervaring
  • Alle apparatuur die je nodig hebt om je werk flexibel en vanaf verschillende locaties te kunnen doen, zoals een laptop en mobiele telefoon
  • De flexibiliteit om – in goed overleg – deels vanuit huis of andere remote locatie te werken
  • Een goede pensioenregeling op basis van beschikbare premie en de mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve zorgverzekering
  • Onbeperkt toegang tot online trainingen via GoodHabitz
  • Elke twee jaar de mogelijkheid om een health check te doen
  • And last but not least … ontzettend leuke collega’s!

De doorgroeimogelijkheden

Samen kijken we welke ambities en ontwikkeldoelen jij op de korte en langere termijn hebt en hoe we hier invulling aan kunnen geven op een manier die past bij jou én bij de organisatie.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bis
Meer Eerste-en tweedelijns Helpdeskmedewerker vacatures