Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Product Management Support Employee

Van Domburg - 27-07-2021 Naar vacature  

Een veelzijdige en uitdagende administratieve functie met veel verantwoordelijkheden. Een functie waarin jij fungeert als de rechterhand van onze Product Managers en door jouw bijdrage zorgt voor tevreden klanten en collega’s. Dat maakt dat wij JOU nodig hebben binnen ons team!

Van Domburg Partners is de grootste audiovisuele (AV) distributeur in de Benelux. Wij zijn onderdeel van de Midwich Group, die tot de grootste AV distributeurs van de wereld behoort. Samen met onze collega’s wereldwijd en onze kennis van lokale en internationale markten dragen wij iedere dag bij aan het digitaliseren van de toekomst.

Audiovisuele oplossingen?

Kleine displays, grote schermen, audiosystemen… Onze producten zijn op tal van plekken te vinden. Je vindt ze onder andere in de supermarkten, meldkamers, marineschepen en bij de kapper. Maar ook schermen in de etalage van je favoriete kledingwinkel, smartboards voor het onderwijs en camera’s voor vergaderruimtes behoren tot ons productportfolio. En dat is lang niet alles. Denk bijvoorbeeld ook aan microfoons, touchscreens en enorme LED-schermen zoals in stadions of bij evenementen.

Met welke collega’s werk je samen?

Binnen het team werk je intensief samen met de Product Managers en de collega Product Management Support Employee. Je wordt functioneel aangestuurd door de Teamleader Product Management en rapporteert aan de Commercial Manager.

Welke kernactiviteiten en verantwoordelijkheden behoren tot deze functie?

Product Management:
Controleren en opvolgen van de levertijden bij de leveranciers;
Onderhouden van de prijsstructuur binnen het ERP-systeem in overleg met en op aangeven van de Product Managers;
Ondersteunen bij het doorvoeren van prijsaanpassingen en het afhandelen van claims;
De ontvangst van goederen verwerken in het ERP-systeem.

Customer Service:

Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor onze klanten ter ondersteuning van service vragen (telefonisch en per e-mail):
Het in kaart brengen en onderhouden van de service werkwijze van onze verschillende vendoren;
Het afhandelen van alle RMA’s zoals Returns, Repairs en Warranty requests. Dit houdt in het ontvangen, aanmelden, volgen en afronden van de aanvragen;

Invoeren van orders in Unit4 (voor vervangende units of kredieten voor DOA units en voor reparatiekosten van diverse merken);
Het bewaken en optimaliseren van alle processen binnen Customer Service.

Wat vragen wij?

MBO+/HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
Affiniteit met de AV- & IT markt;
Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
Gevorderde kennis van het Microsoft Office pakket (met name Excel) is een vereiste;
Kennis van een ERP systeem is een pré.

Persoonlijk profiel:

Je bent assertief, punctueel en customer focussed;
Je hebt goede communicatieve vaardigheden, kunt snel schakelen en bent stressbestendig;
Je bent daadkrachtig en staat stevig in je schoenen.

Wat bieden wij?

Een fulltimebaan en de kans om te werken in een gedreven team waarin resultaat en werken met plezier voorop staat;
Een informele, open en prettige werksfeer;
Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Herken je jezelf in dit profiel, mail dan je motivatie en CV naar
en wie weet nodigen we jou uit voor een kennismaking!
Acquisitie, het zonder opdracht voorstellen van kandidaten, ZZP-ers, interimmers e.d. wordt niet op prijs gesteld en niet door ons in behandeling genomen.

meer...



Meer vacatures van Van Domburg