Inloggen - Registreer  

Assistent Vastgoed

Van Alkemare - Groet - 21-03-2024 Naar vacature  

Hou je van veel afwisseling in je werk, ben je een energieke teamplayer met organisatietalent én oplossingsgericht? Wil je werken in de makelaardij en het beheer van vastgoed? Dan is dit de ideale functie voor jou!

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie draait alles om het ondersteunen van anderen. Je bent een rechterhand voor mij, jouw collega's, onze opdrachtgevers en de huurders. 

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • Binnenkomende algemene e-mails en inkomende telefoon (aanvragen informatie, afspraken, technische meldingen, etc.). Jij pakt de taken die binnenkomen zoveel mogelijk zelf op of verwijst deze door naar de verantwoordelijke collega.
  • Administratieve taken zoals het uitvoeren van huurindexeringen, verwerken van inkoopfacturen en een eerste opzet maken van contracten waar de makelaars vervolgens verder aan werken.
  • Na verloop van tijd krijg je ook buitendienst werkzaamheden toegewezen. Zo kan je bezichtigingen uitvoeren in opdracht van de makelaars, kan Nadine (marketing) je vragen ergens een V-Bord op de gevel te hangen en Marleen (beheer) je vragen ergens een meterstand op te nemen of langs een locatie te rijden om een inspectie te doen.
Samen met 6 andere collega’s zorgen we ervoor dat alles bij Ambivast (
) en Van Alkemare Horecamakelaardij op rolletjes loopt. Wij zijn een klein, hecht team met grote ambities. In oorsprong een familiebedrijf met nog steeds een familiare en open werksfeer. We zijn gericht op samen het hoogst haalbare resultaat behalen. We zijn dus ook eerlijk, direct en duidelijk naar elkaar. Een van onze kernwaarden!

Wie ben jij?

Je houdt van hard werken, jezelf ontwikkelen en uitdagingen aangaan. In de functie Assistent Vastgoed komt er veel op je af. Om alle verschillende werkzaamheden op te kunnen pakken, beschik je over de volgende sterke eigenschappen:

Oplossingsgericht en daadkrachtig:

Je ziet de kern van problemen en lost dit snel en in goed overleg met betrokkenen op. Daarbij is daadkracht nodig, zodat dingen niet onnodig escaleren omdat ze te lang blijven liggen.

Zelfstandig:

Je zoekt eerst zelf een antwoord op een vraag (contract lezen, googlen, handleiding doornemen etc.) en doe bij vragen altijd een suggestie.

Communicatief vaardig:

Je kan met verschillende mensen omgaan, weet hen te overtuigen bepaalde stappen te zetten of gerust te stellen waar nodig. Denk aan een huurder die zit met een lekkage die snel opgelost moet worden, een uitvoerder die eigenlijk geen tijd heeft en tijdens het timmeren nauwelijks kan communiceren en een verhuurder die het wel wil oplossen maar bij voorkeur voor zo min mogelijk geld. Het is aan jou om al die partijen tevreden te houden met slimme oplossingen, het creëren van begrip en goede, duidelijke communicatie.

Nauwkeurig / consequent:

Je volgt de juiste processen en maakt geen fouten in contracten of dossiers. Een nulletje teveel of te weinig in een huurcontract of op onze maandelijkse huurnota is namelijk niet de bedoeling...

Ervaring in de wereld van vastgoed of een makelaardij/vastgoed opleiding is een pre. Hoge hotelschool, juridische en administratieve opleidingen zijn ook een goede basis.

Wat bieden wij jou?

Afhankelijk van jouw ervaring in dit vakgebied, stap je in op een bijpassend niveau en salaris. Ik doe altijd een voorstel op maat. Uitgangspunten zijn:

  • Bij voorkeur 5 werkdagen. We werken van 09.00u tot 17.00u, maar de lichten staan hier doorgaans tot 18.00u aan. We doen samen wat nodig is.
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (40u p/w).
  • Een deelauto tijdens werktijd, telefoon en laptop van de zaak.
  • Externe opleidingen zijn niet verplicht, maar staan we wel voor open.
Afhankelijk van welke kant je op groeit binnen de organisatie, krijg je een eigen auto en is een provisieregeling bespreekbaar.

Spreekt deze veelzijdige functie je aan?

Stuur dan jouw CV met motivatie naar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Van Alkemare