Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Havensteder

Havensteder - Rotterdam - 12-04-2024 Naar vacature  

manager Verhuur en Incasso
Ben jij een strategisch denker, een verbindend leider en heb je passie voor resultaatgerichte dienstverlening?
36 uur
WO
Rotterdam
Vaste baan
Reageren kan tot 25 april 2024
Dit ga je doen
Binnen onze

directie Wonen

hebben we een vacature voor een

manager Verhuur en Incasso

(36 uur per week). Ben jij een strategisch denker, een verbindend leider en heb je passie voor resultaatgerichte dienstverlening? Wil je werken bij één van de grootste woningcorporaties van Rotterdam en een verschil maken voor haar bewoners? Dan is deze uitdagende positie bij Havensteder iets voor jou!

Als

manager Verhuur en Incasso

bij Havensteder ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de strategie en integrale bedrijfsvoering van de afdeling Verhuur en Incasso. Je geeft leiding aan 4 teams met verhuurmakelaars, medewerkers incasso en medewerkers Wonen.

Dit zijn een aantal van je verantwoordelijkheden:
  • Je bent lid van het MT Wonen en sparringpartner van de directeur Wonen op het vlak van organisatieontwikkelingen, prestatieafspraken en beleidskeuzes;
  • Je bent verantwoordelijk voor de strategie en integrale bedrijfsvoering en aansturing van de afdeling Verhuur en Incasso;
  • Je optimaliseert de inning van (huur-)inkomsten, service- en warmtekosten en voorkomt huisuitzettingen door warm incasseren;
  • Je volgt in- en externe ontwikkelingen die relevant zijn om optimalisatie van de dienstverlening en verhuur te realiseren;
  • In samenwerking met de manager Buurt en Wijken en de manager Dagelijks Onderhoud ben je verantwoordelijk voor de dienstverlening en de optimale verhuur van ons bezit van begin tot einde van het huurcontract met al onze huurders;
  • Je werkt nauw samen met de manager Staf Wonen aan verbetering van datakwaliteit, digitalisering en het doorontwikkelen van de klantprocessen;
  • Als manager vertegenwoordig je Havensteder in samenwerkingsverbanden met partners.
We zijn op zoek naar meerdere getalenteerde professionals om ons team te versterken! We zijn bezig met de doorontwikkeling van onze directie Wonen en als onderdeel van een grootschalige wervingscampagne zijn we momenteel op zoek naar zowel managers als teamleiders voor diverse functies binnen onze organisatie. Deze unieke kans biedt jou de mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch en ambitieus team en om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie.

De afdeling

De afdeling Verhuur en Incasso is onderdeel van de directie Wonen, die verder bestaat uit de afdelingen Klant en Service, Sociale Begeleiding, Buurten en Wijken en Staf Wonen. De afdeling Verhuur en Incasso bestaat uit vier teams van +- 15 fte die verantwoordelijk zijn voor de optimale verhuur van het vastgoed en het warm incasseren van onze huur en servicekosten.

LI-BS1

Deze unieke kans biedt jou de mogelijkheid om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie
Hier herken jij jezelf in
  • Je hebt WO werk- en denkniveau op het gebied van Bedrijfskunde of Bestuurskunde;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Je hebt ruime kennis van project- en procesmanagement, klantdienstverlening, data en digitalisering;
  • Kennis en ervaring van volkshuisvesting in een pré;
  • Je bent pragmatisch, analytisch en je bent een verbindend leider;
  • Je stuurt op resultaat en vooruitgang in de organisatie;
  • Stressbestendig, sterk in het nemen van verantwoordelijkheid;
  • Communicatief vaardig en je hebt een groot empathisch vermogen, je coacht mensen in hun ontwikkeling.
Ons aanbod
  • Een salaris van minimaal €5.653,- en maximaal €8.080,- bruto op basis van een 36-urige werkweek;
  • Vakantiegeld van 8% over je bruto jaarsalaris en een eindejaarsuitkering van 2% over je bruto jaarsalaris;
  • Je start met een jaarcontract. Bij een goede match hebben we natuurlijk de intentie om dit om te zetten naar een vast contract;
  • Per direct 36 uur p/w aan de slag op een flexibele, hybride werkplek in hartje Rotterdam;
  • Brede opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen.

Wij zijn Havensteder!

Wij geven thuis! Wij zijn er voor bewoners die weinig middelen hebben om te wonen óf kwetsbaar zijn en lastig zelf aan een woning kunnen komen. Thuis geven begint bij het zorgen voor voldoende, goede en betaalbare woningen in de gemeenten waar we actief zijn. Samen een thuis geven gaat niet vanzelf. Daarvoor hebben we de juiste mensen nodig. Mensen die gemotiveerd zijn om dag in dag uit, schouder aan schouder, het verschil te maken voor onze bewoners, elkaar en de stad.

Wij werken aan vitale wijken - met de diversiteit én mentaliteit die Rotterdam kenmerkt. Als woningcorporatie dragen wij bij aan het bouwen van duurzame wijken die klaar zijn voor de toekomst. Dit doen wij door duurzaam om te gaan met energie, materialen en onze omgeving, zowel in de wijk als op het kantoor.

Goed om te weten
  • Een pre-employment screening is onderdeel van de procedure. Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt onderdeel uit van deze screening;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Havensteder