Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Skilled Servicedesk medewerker
Als Skilled Servicedesk medewerker kom je te werken bij een ICT dienstverlener in de regio Utrecht, die zich bezighoudt met de optimalisatie, innovatie en onderhoudt van het ICT-landschap van 6 overheidsinstanties. Binnen deze instanties werken in totaal meer dan 2000 eindgebruikers die hun werk naar volledigheid moeten kunnen uitvoeren om 210.000 inwonende van hun dienstverlening te kunnen voorzien.
Functie omschrijving
Als Skilled Servicedesk medewerker houd je je bezig met het oplossen van eerste en tweedelijns meldingen omtrent het huidige applicatielandschap van de verschillende locaties. Hierbij zal je vanuit het hoofdkantoor in Utrecht en af en toe op locatie aan de slag gaan om problemen op te lossen, gebruikers te instrueren en proactief verstoringen te signaleren en te melden.Als Skilled Servicedesk medewerker ben je de komende periode van extra waarde, omdat ze een grote digitaliseringsslag aan het maken zijn, waarbij er extra ondersteuning geboden moet worden op het huidige landschap, maar ook op applicaties die komende periode geïmplementeerd gaan worden. Dit verlangt van jou een flexibele werkhouding, een proactief karakter, maar ook professionele communicatievaardigheden om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Buiten het bieden van ondersteuning, zal je ook regelmatig ingezet worden voor grotere IT gerelateerde projecten, waardoor je een veelzijdige en onmisbare functie gaat vervullen. De projecten zullen vooral gaan om digitalisering, Cloud migratie en het moderniseren van de werkplekken. Je zal hierbij incidenteel op locatie opereren, verbeteringen aandragen en zorg dragen over omtrent 150 meldingen per dag, waarbij je ook een adviserende rol aanneemt.
Wat ga je allemaal doen?
- Het bieden van 1e lijns support, waarbij je kan denken aan werkplek ondersteuning en andere IT-gerelateerde vragen;
- Het bieden van 2e lijns support, waarbij je met de servicedesk samenwerkt aan de infa- en server kant van de organisatie;
- Het doorvoeren van standaardwijzigingen en serviceverzoeken;
- Het bijwerken van de registratie van configuratie-items;
- Je houdt je bezig met het licentiebeheer van de lopende en nieuwe applicaties;
- Het signaleren en melden van eventuele verstoringen;
- Het opstellen van handleidingen en instructies.
Het bedrijf
- 1 orgaan met 6 overheidsinstanties;
- 2000 gebruikers;
Functie eisen
- MBO werk- en denkniveau;
- 1 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Sociale en communicatieve vaardigheden;
- Een service- en klantgerichte houding;
- Analytisch vermogen;
- Kennis van producten als Azure, Office365, MDM, Windows en Exchange/Outlook;
- Ervaring in TOPdesk of soortelijke systeemmanagementtools;
- Kennis van VMware of Citrix is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
- € 2400,00 - 3.700,00 op basis van een 36-urige werkweek;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken;
- Een Individueel Keuze Budget dat bestaat uit 17,05 % van je bruto maandsalaris;
- Een flexibele regeling omtrent vakantiedagen;
Meer vacatures van Human Source Group