Inloggen - Registreer  

Medewerker bedrijfsvoering

Belangrijkste - Nijkerk - 01-03-2024 Naar vacature  

Solliciteer uiterlijk
vrijdag 31 mei 2024
Nijkerk
24 - 32 uur
3014 - 4244

Vacature

Toevoegen
aan favorieten

Medewerker bedrijfsvoering

24 - 32 uur per week

Nijkerk groeit, groei je met ons mee!

Word onderdeel van ons dynamische team in Nijkerk! Als Medewerker Bedrijfsvoering, ontdek je uitdagende werkzaamheden, ruimte voor eigen inbreng en een stimulerende werkomgeving. Neem verantwoordelijkheid en bouw met ons aan een toekomstbestendige gemeente!

Wat ga je doen ?

Als Medewerker Bedrijfsvoering speel je een cruciale rol in het waarborgen van de financiële integriteit binnen onze organisatie. Jouw inspanningen hebben directe gevolgen voor de efficiëntie en effectiviteit van onze financiële middelen, wat bijdraagt aan de groei en ontwikkeling van onze gemeenschap.

Enkele van jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
  • Het van de financiële afstemming en controle op de aansluiting tussen de financiële administratie en de sub-administratie sociaal domein. Dit vergt nauwkeurigheid en een uitstekende beheersing van Excel.
  • Adviseren van de budgetbeheerders om hen te ondersteunen bij de bewaking van hun budgetten;
  • Ondersteuning bij het beheer en de verslaglegging van Jeugd- en Wmo uitgaven.
  • Samenwerken met de backoffice van het sociaal domein om eventuele verschillen en correcties te bespreken en op te lossen.
  • Het ondersteunen bij de totstandkoming van de Planning en Control producten, zoals de begroting, tussentijdse rapportages en de jaarrekening.
  • Het leveren van financiële gegevens voor audits en interim controles, waaronder;
  • Ondersteuning en advisering bij het aanvragen en de verantwoording van de Specifieke Uitkeringen van het Rijk
  • Het jaarlijks opstellen en indienen van het Beeld van de uitvoering Participatiewet bij het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
  • Registratie en bewaking van de inhuuradministratie.
Hoe ziet een werkdag eruit? Je begint de dag met het afstemmen van journaalboekingen en het voorbereiden van financiële rapportages. Je werkt nauw samen met verschillende teams en bent actief betrokken bij het oplossen van financiële vraagstukken. Naast je dagelijkse taken krijg je de kans om je stempel te drukken op grotere projecten.

In deze functie draag je bij aan de financiële gezondheid van onze organisatie en maak je een zichtbaar verschil voor onze inwoners.

Waar kom je te werken?

Stel je voor: een team van negen mensen, allemaal uniek, maar verenigd door één passie - onze gemeenschappen. We werken samen met de gemeenten Bunschoten, Leusden, Nijkerk en Putten (BLNP), delen ideeën, leren van elkaar en streven naar continue verbetering. Onze cultuur is open en respectvol, en we geloven in het ondersteunen en stimuleren van elkaar om elke dag het beste uit onszelf te halen. We zijn meer dan alleen collega's; we zijn een ondersteunend netwerk. Lijkt dit op het soort team waar je graag deel van uitmaakt? Misschien pas je dan perfect bij ons!

Wat bieden wij jou?

  • Allereerst een warm welkom van enthousiaste collega’s en een ontspannen en informele werksfeer;
  • Met een baan waarmee je impact hebt op de gemeente Nijkerk;
  • Een baan met doorgroeimogelijkheden in de eigen rol en daarbuiten;
  • Een gemeente waar oog is voor een goede werk- en privébalans en de mogelijkheid van hybride werken;
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket volgens de Cao Gemeenten. Het salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal

€ 3.014,-

met een maximum van

€ 4.244,-

bruto per maand bij een 36-urige werkweek

(schaal 8);

  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden.

Wat vragen we?

Klaar om jouw financiële expertise in te zetten en te stralen met Excel? Voor deze rol zijn we op zoek naar kandidaten die voldoen aan de volgende criteria:

  • Je beschikt minimaal over een MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring op het gebied van bedrijfsvoering en financiën.
  • Je hebt ervaring met het verwerken van gegevens in een financieel boekhoudsysteem (bij voorkeur Key2Financiën).
  • Je voelt je als een vis in het water met Excel.
  • Je bent communicatief vaardig, neemt initiatief en hebt overtuigingskracht.
  • Je bent zelfstandig in je werk en kunt prima in teamverband werken.
Daarnaast zoeken we iemand die nauwgezet en resultaatgericht is, en die gericht is op het bereiken van (team)resultaten.

Wie zijn wij?

Nijkerk is een historische middelgrote gemeente, centraal gelegen tussen de roerige Randstad, de prachtige Veluwe en Gelderse Vallei! Dynamisch en volop in ontwikkeling. En dat betekent uitdagingen, want niet alles kan overal en altijd.

In onze organisatie willen we dat jouw talenten tot uiting komen en dat jouw talent zich verder door kan ontwikkelen - De juiste mens op de juiste plek.

Ben je enthousiast?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Indien een geschikte kandidaat zich aanmeldt, wordt er direct een gesprek ingepland. Bij een aangenomen kandidaat gaat de vacature dan direct offline. Solliciteren doe je via de sollicitatieknop

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Belangrijkste
Meer Medewerker bedrijfsvoering vacatures