Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Contactcenter Agent Inbound Retentie Goede doelen loterij
Contactcenter Agent Inbound Retentie Goede doelen loterij
Leiden20 uur per week
Inbound
10 per uur
Inbound
Leiden
20 uur per week
Inbound
10 per uur
Vacature omschrijving
Heb je (weer) de tijd om te werken en ben je op zoek naar een leuke bijbaan als Contactcenter Agent Inbound Retentie in Leiden? Werk dat goed op je CV staat, binnen een gezellig team en waar je extra kunt verdienen en ook nog eens een bonus boven op je salaris krijgt? Dan zijn we bij Het Customer Care Center op zoek naar jou! Voor de vacature Contactcenter Agent Inbound Retentie zijn we op zoek naar talent met een positieve houding en aanpakkersmentaliteit. Het is belangrijk dat jij communicatief sterk bent en dat jij jouw commerciële en communicatieve vaardigheden nog verder wilt ontwikkelen. Solliciteer nu bij Het Customer Care Center in Leiden, het leukste contactcenter van Nederland!Taken en verantwoordelijkheden
Als Contactcenter Agent Inbound Retentie vang je binnenkomende gesprekken op van consumenten die hun abonnement willen opzeggen of aanpassen. Je taak is het de consument te overtuigen dat de opzegging niet slim is omdat hij/zij allerlei voordelen gaat verliezen. Een behoud is succes en daar worden je en wij blij van. We trainen je op het gebied van gesprekvoering maar ook waar je op moet letten op het gebied van wet- en regelgeving. Kwaliteit staat voor op. Als Contactcenter Agent word je onderdeel van ons gezellige team in Leiden, maar het is ook mogelijk om vanuit huis te werken. Uiteraard krijg je een training van ons en geven we je kans om verder te groeien.Eisen
Van jou verwachten we dat je een positieve commerciële instelling hebt en blij wordt van mensen te verrassen met een mooi aanbod. Natuurlijk is het daarbij belangrijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst. Voor deze bijbaan is werkervaring een pre, maar geen must. We vinden jouw positieve mentaliteit en jouw uitstraling het allerbelangrijkste!- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Een prettige telefoonstem
- Positieve en gemotiveerde instelling
- Minimaal 16 uur per week beschikbaar
- zaterdag per 2 weken
- Leergierig: hoe wordt je beter in gespreksvoering, hoe overtuig je mensen
- Blij worden van sales
- Creatief en veel enthousiasme!
Ervaring
- Minimaal MBO-niveau 2
- Je hebt aantoonbare ervaring als Contactcenter Agent is een pre maar geen must
- Je kunt goed met computer overweg, zoals Microsoft Office, of bent bereid dit te leren
- Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal
- Je bent parttime beschikbaar en in overleg bereid te werken in de avonden en het weekend
Voordelen
Het Customer Care Center staat voor kwaliteit, professionaliteit en enthousiasme. Ons doel is om het beste contactcenter te zijn en daar hebben we jou voor nodig! Als Agent van Het Customer Care Center volg je de benodigde trainingen en krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Werken bijhet contactcenter staat goed op jouw CV en geeft je de kans om jouw commerciële talent verder te ontplooien.
Wat wij bieden:
- Een vast salaris, marktconform
- Potentieel een extra bonus op basis van jouw score
- In de zomermaanden een aantrekkelijke bonusregeling: € 1,00 bruto bovenop je uurloon
- Vakantiegeld en vakantiedagen
- Reiskostenvergoeding
- Werken in een gezellig team met leuke collega’s
Meer vacatures van Customer Care Center