Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Manager facilities & events
Wat ga je doen als Office Manager facilities & events binnen ALTEN Nederland?
Als Office Manager facilities & events ben jij het
aanspreekpunt en de organisator
van allerlei meetings, events van jouw kantoren. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor de inkoop en diverse ad-hoc werkzaamheden en ben je spil tussen de afdelingen, verwelkomt nieuwe werknemers en zorgt ervoor dat je kantoren er representatief uitzien. Je werkt vanuit het kantoor in Capelle aan den IJssel en je bezoekt regelmatig onze vestigingen in Amstelveen, Apeldoorn, Utrecht en Antwerpen met de ter beschikking gestelde auto.
Meetings
: Je ondersteunt jouw collega bij het organiseren van diverse events, zowel op kantoor als daarbuiten. Hierbij kun je denken aan events als maandmeetings, kennisavonden, interne trainingen en Joinersdagen. Je speelt een coördinerende rol bij de uitvoering hiervan. Dit doe je door de interne medewerkers op de hoogte te brengen via ons intranet, het regelen van de catering en indien nodig contact op te nemen met de afdeling Communicatie en HR.Inkoop
: Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het inkoopbeleid voor de vestigingen die jij beheert. Je zorgt dat kantoorartikelen op voorraad zijn door contacten met leveranciers en medewerkers te onderhouden.Pandbeheer
: Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de locatie, je onderhoudt contacten met de betreffende servicedesk en je maakt de planning voor de onderhoud en de uit te voeren werkzaamheden. Daarnaast monitor en coördineer je de schoonmaakdienst en neem je indien nodig contract op om afwijkingen of wijzigingen te melden.Jouw profiel
Jij gaat gestructureerd te werk, denkt graag mee en schakelt snel. Je vindt het leuk om zaken naar je toe te trekken maar kunt ook uitstekend samenwerken. Jouw proactieve houding en dienstverlenende instelling maken jou een prettige collega om mee samen te werken.- Een afgeronde HBO opleiding bij voorkeur richting Office Management, Hospitality Management;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- Kennis van MS Office;
- Bent 32-40 uur per week beschikbaar.
Persoonlijkheid
- Je houdt van organiseren;
- Weet goed prioriteiten te stellen;
ALTEN biedt
Wij bieden je een uitdagende functie in een dynamische, snelgroeiende en gezonde hightech omgeving. Je krijgt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de processen binnen onze organisatie. Wij bieden je een fulltime of parttime positie binnen een zeer gedreven en collegiale werkomgeving met veel vrijheid voor initiatieven en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Naast een passend salaris kun je denken aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:- 27 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Pensioenregeling (premie vrij)
- Reis- en onkostenvergoeding
Publication date
23/11/2021
Location
Capelle Aan Den Ijssel | Nederland
Categorie
Management/Staff
Recruiter
Elisa Nardo
Reference Number
AD000214
Misschien vindt u dit ook interessant
meer...Meer vacatures van Alten