Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Supply Chain Administratief Medewerker

Imds - Roden - 19-04-2021 Naar vacature  

Supply Chain Administratief Medewerker

SCA-Medewerker
Parttime – 0.8 FTE – 32 uur per week
Binnen de organisatie zijn wij op zoek naar een
Supply Chain Administratief Medewerker
met enige jaren ervaring.
In deze veelzijdige functie ga je rapporteren aan de Supply Chain Manager en je zult administratieve & praktische werkzaamheden gaan verrichten ter ondersteuning van inkoop, verkoop en overige supply chain activiteiten.

Je komt te werken binnen het team supply chain dat verantwoordelijk is voor alle logistieke handelingen aangaande grondstoffen & eindproducten, de financiële administratie, alsmede klant- en leveranciersrelaties. Het team bestaat uit een inkoper, sales medewerker, productieplanner, magazijnbeheerder en de supply chain manager. In de functie van SCA-medewerker sta je in nauw contact met het hele team en ben je goed op de hoogte van alle dagelijkse activiteiten binnen IMDS. Je communiceert veel met interne (collega’s) en externe (klanten, leveranciers) partijen.

Taken en verantwoordelijkheden:
  • Inboeken & verwerken facturen, bankafschriften
  • Financieel administratieve taken t.b.v. inkoop en verkoop, beheren kas
  • Afhandelen sales orders en klantcommunicatie (back-up verkoop medewerker)
  • Onderhoud supply chain master data in het ERP systeem (Navision)
  • DHR’s archiveren, offertes aanvragen
  • Back-up inkoop, magazijn
  • Overige supply chain activiteiten indien benodigd

Profiel kandidaat:
  • Afgeronde MBO niveau 4 – richting financiën/bedrijfsadministratie [b.v. business controller, bedrijfsadministrateur etc.]
  • Goed cijfermatig inzicht
  • Affiniteit met supply chain, financiën
  • Initiatiefrijk, komt met verbetervoorstellen
  • Ervaring met -en inzicht in ERP systemen
  • Ervaring met Microsoft Office Word, Excel
  • Hands-on mentaliteit, gestructureerd, stressbestendig, proactief
  • Werkt nauwkeurig en gedisciplineerd
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Over IMDS:
IMDS (Interventional Medical Device Solutions) in Roden, Drenthe richt zich op het ontwikkelen van innovatieve medische hulpmiddelen om verstoppingen rond het hart te verhelpen en de kwaliteit van leven van patiënten te verbeteren. IMDS (ongeveer 80 medewerkers) is toegerust als Centre of Excellence om oplossingen voor medical devices te ontwerpen, te verbeteren en te produceren. De IMDS werkomgeving is professioneel, dynamisch en flexibel. De werksfeer is informeel, team-georiënteerd en verbetergericht. Werken bij IMDS geeft je de mogelijkheid om een positieve bijdrage te leveren aan het verbeteren van de levens van anderen.

Wij bieden:
  • Een internationale werkomgeving en een jonge moderne organisatie
  • Een uitdagende positie met bijbehorende verantwoordelijkheden
  • Een marktconform arbeidsvoorwaarden pakket

Meer informatie:
Jeroen Smit, Supply Chain Manager of Jeroen Bastiaan, Director HR
meer...



Meer vacatures van Imds