Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Asset Manager
Merin zoekt Asset Manager Amsterdam
Op korte termijn zoeken wij versterking voor ons Asset Management team in de regio Amsterdam. Ervaring is een vereiste. Wij denken aan iemand die minimaal 3 jaar actief is in het commerciële vastgoed, bijvoorbeeld werkzaam bij een belegger of als makelaar office agency of tenant representation.Merin verhuurt kantoorruimte in 40 kantoren in Nederland. De focus ligt op het creëren en aanbieden van (flexibele) kantoorruimte in onze boetiekkantoren in Amsterdam. We creëren werkplekken waar je gelukkig, gezond en succesvol kunt zijn.
De Asset Manager (AM-er) is
breed
verantwoordelijk
voor zijn/haar eigenportefeuille
, zowel commercieel, financieel, juridisch als in technische zin. De AM-er bewaakt en initieert alle activiteiten gericht opwaarde
creatie
en optimalisering van deperformance van de gebouwen
.Omschrijving - Taken en verantwoordelijkheden
De AM-er :
- Is binnen zijn/haar regio verantwoordelijk voor
(weder)verhuur
. Heeft periodiek overleg met dezittende
huurders
onder andere over de lopende huurovereenkomsten (verlengingen). Onderhoudt de contacten met de makelaars omtrent verhuur van (potentiële)leegstand
alsmede ontwikkelingen in de (sub)markt. Verantwoordelijk voor het voeren van contractonderhandelingen en opstellen van huurvoorstellen, huurovereenkomsten en allonges.- Bewaakt de
kwaliteit
van de asset, is verantwoordelijk voor executie en optimalisering van deasset
strategie
. Bereidt besluiten voor met betrekking tot mogelijk gewenste renovaties en upgrading.- Wordt
intern
ondersteund
door het Smart Office team, de Technical Manager (TM) en de (externe) Property Manager (PM). Is met deze collega’s verantwoordelijk voor het opstellen, (jaar)budgetteren
en executie vanbusiness
- ,
marketingplannen
enverhuurinitiatieven
voor het behalen van de sales / commerciële targets.- Is verantwoordelijk voor de
dossiervorming
en een juiste vastlegging van alle commerciële en juridische afspraken die betrekking hebben op zijn/haar assets. Werkt mee als eersteaanspreekpunt
in verschillende trajecten waaronderverkoop
en de voorbereiding hiervan.Competenties - Persoonlijkheidskenmerken
De AM-er :
- Geeft hoge prioriteit aan
servicebereidheid
enklanttevredenheid
. Achterhaalt de klantvraag en reageert met een voor de klant passend voorstel. Denkt actief mee met de klant en komt op eigen initiatief met passende voorstellen.- Is in staat mensen voor zich te winnen, heeft een hoge gunning (uitstekende
netwerker
) en weet draagvlak te creëren daar waar nodig (sociaal en omgevingsbewust).- Is commercieel creatief, is in
staat out-of-the-box te denken
, draagt oplossingen voor gesignaleerde problemen aan en weet dit op overtuigende manier te onderbouwen en te presenteren.- Is
resultaatgericht
, actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.- Stelt hoge eisen stellen aan
kwaliteit
van producten en diensten en handelt daarnaar.- Is een
open en prettige persoonlijkheid
. Werkt op eigen initiatief met anderen aan een gezamenlijk resultaat, heeft humor en draagt bij aan een prettige en professionele Merin cultuur.Functiekenmerken
Afgeronde (relevante) HBO/WO opleiding. Minimaal 3 jaar werkervaring in vergelijkbare functie, snapt
operational excellence
en het belang van strakke processen en de samenwerking tussen commercie, techniek en property management.
Wat bieden we jou?
- Een goed salaris, met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een lease-auto en een prestatiegerelateerde bonus
- Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie
- Elke dag lekkere en gezonde lunch in ons kantoor Johnny River in Amsterdam
- Gezellige borrels & events
Interesse, of inhoudelijk vragen over de functie?
Mail naar
of bel gerust met Ernst Frese: 06-51497029.
Recente vacatures
Loading...← Vorige
1
(huidige)
Volgende →
Ik wil huren bij Merin
Informatie en tips over het huren van kantoorruimtesBen je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.
Gelijk antwoord?
Misschien staat uw vraag wel tussen deveelgestelde vragen
Recensies
Mathios ZekoMerin is een erg fijne verhuurder om mee samen te werken. Ze bieden voor elk wat wils en het contact is altijd vlot en adequaat! Ga zo door ;)
Sander van Hulten
Een mooi bedrijf met een mooie missie: werken met plezier. Vastgoed met de mens centraal, top!
Esther Willaert
Prachtige en inspirerende locaties, gefaciliteerd door een enthousiast en toegewijd team. Service staat hier voorop en dat is duidelijk merkbaar.
Martijn Franke
Wij hebben 3 jaar bij Merin gehuurd in het Oak Building op Fizzion Parc in Apeldoorn. Dat is uitstekend bevallen. Dingen zijn in het algemeen gewoon goed geregeld, er wordt snel gereageerd op vragen en de omgang met medewerkers van Merin is zonder uitzondering altijd prettig geweest. Ik beveel deze verhuurder van harte aan.
Guido Tijmensen
Fijn bedrijf om kantoorruimte van te huren. Lopen ver voor op de markt met hun visie hoe een kantoorruimte te creëren waar het echt fijn is om te werken.
Arjan Stouthart
Merin is een fijne opdrachtgever om voor te werken. Het bieden van optimale service is de doelstelling van onze organisatie. Merin heeft die zelfde doelstelling en daarom kunnen we gezamenlijk zorgen voor een fijne werkomgeving voor de gebruikers van de locaties. Vriendelijke groet,
Arjan Stouthart Stonecold B.V. (Klimaatinstallaties)
Huurbieding Verhuurplatform
Al ruim 2 jaar mogen wij werken voor Merin, de succesvolle samenwerking komt voornamelijk door de goede communicatie en heldere aanpak van beide partijen!
Robert
Prachtige locatie
Inge Bruil
Merin doet er alles aan om voor haar klanten een leuke en goede werkomgeving te creëren! En heeft een fantastisch service team waar je altijd terecht kunt met een storing of een vraag. Ze gaan er direct mee aan de slag!
meer...
Meer vacatures van Merin