Inloggen - Registreer  

Medewerker Retourenadministratie

Dustin - Nijmegen - 07-03-2024 Naar vacature  

Thrive at Dustin: IT-innovatie, groei en een dynamisch team van 2.200 mensen. Klaar om een impact te maken?

Reageer op deze vacature

Waarom je bij Dustin wil werken als Medewerker Retouren Administratie

  • Intensief samenwerken met andere afdelingen binnen onze organisatie zoals sales en vendormanagement om onze service continu te verbeteren
  • Intensief samenwerken met onze leveranciers en de verantwoordelijkheid dragen voor de klanttevredenheid
  • Een belangrijke schakel zijn naar andere ondersteunende afdelingen
In het team Retouren Administratie werken jouw collega's hard, maar lachen ook veel met elkaar. De medewerkers op deze afdeling zijn echt vrienden van elkaar geworden en je zult daarom in een warm bad terecht komen! Het team wordt aangestuurd door Danny van Haften en bestaat uit tien personen. Zij zijn grotendeels werkzaam op locatie Nijmegen.

Jouw rol en invloed als Medewerker Retouren Administratie

Verantwoordelijkheid:
Je bent dé schakel in het afhandelen van klantvragen over orderleveringen. Of het nu gaat om retourzendingen of transportschade, jij zorgt voor een vlekkeloze verbinding tussen sales en de operationele afdelingen. Je benadert klanten persoonlijk, telefonisch of via e-mail en streeft naar een service die naadloos aansluit bij de kernwaarden van Dustin. Klanttevredenheid staat bij ons en ook bij jou bovenaan!

Samenwerking:
Samen met je team zorg je voor het beantwoorden van klantvragen over een specifieke order of levering. Je werkt niet alleen nauw samen met je directe teamleden, maar ook met afdelingen sales, technische dienst, transport en inkoop. Daarnaast werk je uiteraard veel samen met onze leveranciers en de klant!

Kernactiviteiten: Enkele van je belangrijkste taken zijn:
  • Registreer en verwerk RMA-verzoeken soepel.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dustin