Medewerker Retourenadministratie
Thrive at Dustin: IT-innovatie, groei en een dynamisch team van 2.200 mensen. Klaar om een impact te maken?
Reageer op deze vacatureWaarom je bij Dustin wil werken als Medewerker Retouren Administratie
- Intensief samenwerken met andere afdelingen binnen onze organisatie zoals sales en vendormanagement om onze service continu te verbeteren
- Intensief samenwerken met onze leveranciers en de verantwoordelijkheid dragen voor de klanttevredenheid
- Een belangrijke schakel zijn naar andere ondersteunende afdelingen
Jouw rol en invloed als Medewerker Retouren Administratie
Verantwoordelijkheid:Je bent dé schakel in het afhandelen van klantvragen over orderleveringen. Of het nu gaat om retourzendingen of transportschade, jij zorgt voor een vlekkeloze verbinding tussen sales en de operationele afdelingen. Je benadert klanten persoonlijk, telefonisch of via e-mail en streeft naar een service die naadloos aansluit bij de kernwaarden van Dustin. Klanttevredenheid staat bij ons en ook bij jou bovenaan!
Samenwerking:
Samen met je team zorg je voor het beantwoorden van klantvragen over een specifieke order of levering. Je werkt niet alleen nauw samen met je directe teamleden, maar ook met afdelingen sales, technische dienst, transport en inkoop. Daarnaast werk je uiteraard veel samen met onze leveranciers en de klant!
Kernactiviteiten: Enkele van je belangrijkste taken zijn:
- Registreer en verwerk RMA-verzoeken soepel.
Naar vacature
Meer vacatures van Dustin