Inloggen - Registreer  

Casemanager

Werken in Noordoost Brabant - Bernheze - 17-04-2024 Naar vacature  

Wil jij samen met enthousiaste collega's bijdragen aan de ruimtelijke ontwikkeling van onze omgeving?

Dit is de unieke gemeente Bernheze

Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed. Bernheze is een springplank, een zachte landing en een perfect passende puzzel. Als een warme jas die in iedere loopbaanfase past. Bernheze biedt je kansen om te groeien! Onze collega’s vertellen je er alles over.

Team Ruimtelijke Ordening (RO) heeft een prachtige vacature voor je als:

CASEMANAGER OMGEVING

32-36 uur

Heb je zin in deze uitdaging?


Als Casemanager Omgeving bij de gemeente Bernheze ben je verantwoordelijk voor het volgende:
  • Je verzorgt, toetst, beoordeelt en handelt ruimtelijke initiatieven (vooroverleg, wijziging omgevingsplan en omgevingsvergunning) af aan de hand van beleid en wet- en regelgeving.
  • Je stelt de beschikkingen, beoordelingen en correspondentie op en volgt en bewaakt daarbij de verschillende uitvoeringsprocessen en –procedures tot aan een onherroepelijk besluit.
  • Je adviseert het college van B&W over ruimtelijke initiatieven.
  • Je analyseert de uitvoeringsprocessen en -procedures en doet verbetervoorstellen.
  • Je signaleert ontwikkelingen, risico’s en kansen in het kader van de omgevingswet en deelt het met jouw collega’s.
  • Je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling en adviseert daarbij over aspecten vanuit dienstverlenend en procedureel oogpunt.

En herken jij jezelf in de meeste punten?

  • Je hebt een dienstverlenende werkhouding en bent op zoek naar mogelijkheden.
  • Je hebt tenminste een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van casemanagement, ruimtelijke ordening, vergunningen of een vergelijkbare richting.
  • Je hebt goede sociale, contactuele en communicatieve vaardigheden en bent politiek-bestuurlijk sensitief.
  • Je weet van aanpakken, toont eigen initiatief, weet de juiste prioriteiten te stellen en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je werkt nauwkeurig en accuraat en bent flexibel en creatief als het gaat om het vinden van oplossingen bij onverwachte problemen.
  • Je bent handig in het werken met geautomatiseerde systemen.
  • Je herkent je in onze kernwaarden: Samen, Aandacht, Moed.
Voldoe je nog niet aan de opleidingseisen? Geen probleem, reageer ook dan vooral. Want we investeren graag in je (vak)opleiding.

Dan is dit ons aanbod voor jou:

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische en ambitieuze organisatie.
  • Een goede balans tussen werk en privé, met flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken met budget voor je thuiswerkplek.
  • Een bruto maandsalaris conform de Cao-gemeenten van maximaal € 5.247,- op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van jouw opleiding en ervaring in functieschaal 10 (aanloopschaal 9).
  • Bruto tegemoetkoming in kosten zorgverzekering.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% (inclusief 8% vakantietoelage) van je bruto jaarsalaris, dat je kunt besteden aan bijvoorbeeld extra verlof, opleidingen of een fiets.
  • Gratis parkeren bij ons goed bereikbare gemeentehuis in het centrum van Heesch. Er zijn laadpalen genoeg voor elektrische wagens. Kom je met het OV? Elke 7 minuten rijdt een bus die je binnen 10 minuten vanaf het gemeentehuis naar het intercitystation Oss brengt. Kom je op de fiets? Je kunt jezelf in het gemeentehuis opfrissen voordat je werkdag begint.
  • Een laptop en smartphone.
  • Aandacht voor je inwerkperiode waarna je zelf aan de slag kunt. En volop ruimte voor verdere opleiding en ontwikkeling.

Hier ga je werken:

Je gaat werken binnen het team Ruimtelijke Ordening (RO) waar je samen met enthousiaste collega’s bijdraagt aan de ruimtelijke ontwikkeling van onze omgeving. Je maakt daarnaast deel uit van een nieuw samengesteld team Omgeving, dat bestaat uit deskundige casemanagers die zich bezighouden met ruimtelijke initiatieven, vergunningen en omgevingsplannen. Je hebt de vrijheid om thuis of op kantoor te werken, waar je altijd een gezellige sfeer en een lekker kopje koffie vindt. Bij ons staat werkplezier voorop. Je staat er ook nooit alleen voor, want het teamgevoel is sterk.

Grijp je kans!

Solliciteer via het sollicitatieformulier onderaan deze pagina en je hoort van ons. Heb je vragen? Wesley Geven (Regisseur Omgeving) helpt je graag verder: per email w.geven@bernheze.org of per telefoon 0412-458954.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Interne collega’s gaan voor op externe sollicitanten.

Kom je in dienst?

Dan vragen wij vooraf een Verklaring omtrent gedrag (VOG) op.

Contactpersonen

CONTACT
Vacatureinhoud
Mark-Jan Jansen
Teamcoach Team VTHV
+31412458912
m.janssen@bernheze.org
CONTACT
Vacatureinhoud
Wesley Geven
Regisseur Omgeving
+31412458954
w.geven@bernheze.org

Gemeente Bernheze

Werken bij Gemeente Bernheze

Sollicitatieformulier

Heb je al een account?
om de sollicitatie aan je account te koppelen en velden automatisch in te vullen met de bij ons bekende gegevens
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken in Noordoost Brabant