Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantenservice
'Een tevreden klant is goed, een enthousiaste klant veel beter.'
Concreet is dit wat je doet:
Als medewerker klantenservice ben je de verbindende schakel tussen de klant, de leverancier en de interne organisatie. Samen met o.a. accountmanagers en servicemedewerkers vorm je een hecht, klein, slagvaardig klantenteam op ons Servicedepot in Hoogeveen waarbij maximale klanttevredenheid en een optimale dienstverlening centraal staan. Je werkt intensief samen met je collega’s van de Klantenservice, die op ons hoofdkantoor in Helmond werken en je rapporteert aan je teamleider van het (commerciële) klantenteam waar jij deel van uitmaakt.Ten behoeve van een optimale klanttevredenheid in het volledige commerciële proces van pre-sales tot en met after-sales bied je een hoogwaardig niveau van ondersteuning in alle mondelinge en schriftelijke communicatie tussen Lavans en haar klanten. Belangrijkste taken hierin zijn het proactief handelen ten behoeve van de kwaliteitsbeleving van de klant, het oplossen van door de klant ingebrachte servicemeldingen en het vlekkeloos uitvoering geven aan de administratieve processen, offerte- en orderverwerking.
Dit hoort er ook bij:
Je wordt gedreven door het succes van je team. Met jouw aanpak enthousiasmeer je mensen en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Begaan zijn met klanten is vanzelfsprekend omdat je hen een "zorgeloze omgeving wil bieden". Je bent overtuigd van jouw toegevoegde waarde voor de klant, hebt overzicht en houdt regie, ondersteunt graag je collega’s en houdt van een uitdaging.Wat je van ons mag verwachten
Lavans staat bekend om haar informele, familiaire bedrijfsvoering én haar vooruitstrevende personeelsbeleid. We geven je de ruimte om zélf je werk te organiseren. Zelfregulering bied je de kans om het beste uit jezelf naar boven te halen dat levert op: meer werkplezier, betrokken collega’s en enthousiaste klanten!Lavans kent een
fulltime werkweek van 36 uur per week
, waarin ruime vrijheid en flexibiliteit op meerdere vlakken in jouw functie garant staan.- Marktconform salaris.
- Eindejaarsuitkering en vakantietoeslag.
- Goede pensioenregeling, waarvan Lavans twee derde betaalt.
- Laptop.
- 25,5 vakantiedagen ( o.b.v. fulltime-uren).
- Reiskostenvergoeding.
- Sportvergoeding jaarlijks.
‘leren is leuk’
krijg je volop ruimte om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling. Maak onbeperkt gebruik van onze online leeromgeving met 250 uiteenlopende cursussen of initieer en volg een team workshop.
Onder de noemer
‘Lavans in balans’
bieden we je tal van initiatieven die ervoor zorgen dat je letterlijk en figuurlijk lekker in je vel zit. Zo hebben we een eigen fysiotherapeut in huis en kun je gezamenlijk sportlessen volgen. Daarnaast staat in april de Lavans Halve van Helmond op het programma. Hiervoor is het mogelijk om samen met je collega’s te trainen en uiteindelijk deel te nemen.
Wat je meeneemt:
- Je MBO werk- en denkniveau
- Je klantvriendelijkheid
- Je passie voor klanten en collega's
- Je gemak om samen te werken
- Je focus op teamresultaat
- Je proactieve en initiatief nemende houding
- Je (zelf)overtuiging en moed
- Je teamgeest en gedrevenheid
Op 'n rijtje: Medewerker Klantenservice regio Hoogeveen
Contract:36
Opleiding:
MBO
Competenties:
Communicatief sterk, proactief en commercieel
Kerntaken:
Als medewerker klantenservice ben je de verbindende schakel tussen de klant, de leverancier en de interne organisatie
Voel jij je aangesproken?
Reageer dan direct via het online sollicitatieformulier op onze website. Vergroot je kansen door een treffende motivatiebrief te schrijven waaruit duidelijk blijkt:- Wie jij bent;
- Waarom je bij Lavans wilt werken;
- Waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie.
meer...
Meer vacatures van Lavans