Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Service & Support (bijbaan)
Functieomschrijving
Houd jij van fietsen en ben jij op zoek naar een super leuke bijbaan voor in het weekend of in de avonden door de weeks? Ons team Service & Support is op zoek naar versterking! We krijgen elke dag veel vragen zowel telefonisch als per e-mail. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!Uiteraard willen wij dat de klantvragen snel en goed beantwoord worden! Zoek jij een leuke bijbaan en kom jij ons enthousiaste peloton versterken als Medewerker Service & Support?
Hoe ziet je werkdag eruit?
Je start je dienst met een goede bak koffie om de boel op scherp te zetten voordat je de eerste klantvraag gaat beantwoorden. Je bekijkt de e-mails en ziet al meteen een aantal uitdagende vragen. Mooi, daar ga jij je tanden in zetten!
Voordat je het weet heb je al met de werkplaats geschakeld of het mogelijk is om mevrouw Janssen vandaag toch nog ergens in de werkplaatsplanning te schuiven. Ze wil namelijk graag dit weekend fietsen, maar haar elektrische fiets had andere plannen en geeft een storing. Met een beetje passen en meten weten de helden van de werkplaats haar nog in te plannen. Ze kan vandaag nog langskomen! Je gaat snel mevrouw Janssen bellen en haar het mooie nieuws vertellen! Uiteraard wens je haar nog een mooi fietsweekend toe. Aansluitend daarop kom je een moeilijke vraag over mountainbikes en onderdelen tegen. Het antwoord kun je niet vinden op de zoekmachines, dus je loopt even bij de Productexpert langs. Hij belooft je het antwoord op deze vraag zo snel als mogelijk te geven.
Vervolgens kom je een vraag tegen over die lastige bezorgtijden. Dit is deze week niet de eerste keer dat je deze vraag tegen komt. Je besluit direct van het moment gebruik te maken en een standaard e-mailtje te schrijven om deze bij de veelgestelde vragen toe te voegen. Ondertussen heb je inmiddels ook antwoord op de vraag over die mountainbike onderdelen. Je schakelt meteen en beantwoordt de vraag van de klant. Weer een klant geholpen en blij!
Tot slot belt een klant die wat informatie wilt over een fietstrainer. Je geeft de klant uitleg en vertelt hem van de hoed en de rand. Weer een klant blij. Mede door jouw supersonische hulp gaat de klant zijn bestelling plaatsen. Met die positieve noot sluit je af en spring je op de fiets naar huis.
Vereisten
Wat vragen wij van jou?Je bent flexibel inzetbaar door de weeks in de avonden en/of in het weekend;
Je hebt bij voorkeur ervaring met werken op een klantenservice, helpdesk of callcenter (inbound);
Je bent een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler;
Je bent communicatief vaardig;
Kennis van de fiets is een pré;
Je hebt een empathisch vermogen en klantbeleving staat hoog in het vaandel;
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (beheersing van een buitenlandse taal is een pré);
Je bent (in overleg) flexibel beschikbaar. Het team Service & Support werkt namelijk met een roulatieschema dat in overleg wordt opgesteld. Als je een avonddienst hebt, ben je de ochtend vrij. In de avond staat er uiteraard een maaltijd voor je klaar.
Wat bieden wij jou?
Een contract voor 8 tot 16 uur per week;
Een uitdagende baan bij een bedrijf dat hard groeit in binnen- en buitenland;
De bandbreedte van het salaris is van 2195 tot max 2358 per maand (obv 38 uur per week); Inschaling is afhankelijk van relevante werkervaring;
Super leuke collega’s;
24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
Reiskostenvergoeding;
Je krijgt een training gespreksvaardigheden;
Korting op ons gehele assortiment natuurlijk. Handig als je weer staat te watertanden in onze winkel.
Ben jij die enthousiaste servicetopper die ons team komt versterken en heb je interesse in deze vacature? Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief waarin je aangeeft waarom je graag ons peloton komt versterken en wat je affiniteit met fietsen is!
meer...
Meer vacatures van Mantel