Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Personal Assistent KYC

Ing - Amsterdam - 07-05-2021 Naar vacature  

Medewerker | Risk Management | Ervaren | Amsterdam | 2021-05-06 | REQ-10033455
Ben jij die enthousiaste, proactieve personal assistant die effectief kan plannen, de KYC Lead kan ondersteunen, vele interne en externe contacten kan onderhouden en affiniteit heeft met KYC? Dan zijn we op zoek naar jou!

Tribe KYC Services heeft
als doel het bestrijden en voorkomen van witwassen, terrorismefinanciering en andere financieel-economische risico’s minimaliseren.
Dat doen we onder andere bij het onboarden van klanten, met periodieke en event driven reviews, name screening, pre-transaction screening en transaction monitoring. Door o.a. beleid, procesontwerp, tooling en operational delivery te bieden, draagt de tribe KYC Services bij aan onze maatschappelijke rol als poortwachter om onze financiële infrastructuur te beschermen tegen financiële criminaliteit.

We werken veel samen met partijen in de waardeketen om witwassen en terrorismefinanciering te bestrijden zoals Financial Intelligence Unit, politie, FIOD, Ministeries, andere banken en toezichthouders. Deze activiteiten vinden plaats binnen het team Regulatory Events & External Partnerships met een omvangrijk en dynamisch stakeholderveld.

De KYC tribe bestaat onder andere uit
  • Beleid
  • Publiek/ private samenwerking
  • KYC Cockpit
  • Delivery squads, E2E verantwoordelijk voor KYC processen en tooling voor zowel particulieren als zakelijke klanten
KYC Center
Jouw rol en werkomgeving
Als personal assistant KYC ondersteun je de KYC Lead. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zullen zijn om de complexe agenda te beheren en weken vooruit te kijken om ervoor te zorgen dat de Lead goed voorbereid is op de verscheidenheid aan dagelijkse activiteiten. Denk hierbij aan vergaderingen met interne en externe partijen, waarbij je altijd rekening houdt met kwaliteit, prioriteit en tijd. Je geeft herinneringen voor afspraken en vervolgactiepunten.

Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt voor het managementteam. Je hebt een administratieve rol in bijvoorbeeld procurement processen, afwezigheidsregistratie, declaraties en het onboarden van nieuwe medewerkers. We

zijn te vinden in het prachtige en inspirerende nieuwe ING-pand Cedar, op 5 minuten loopafstand van station Amsterdam Bijlmer-Arena. Vanwege COVID-19 werken we momenteel voornamelijk vanuit huis, iets wat ook na de maatregelen deels mogelijk is.

Wie zoeken we?
We zijn op zoek naar een enthousiaste, proactieve personal assistant die effectief kan plannen, overzicht en een efficiënte infrastructuur organiseert en excelleert in relatiemanagement. Je vindt het belangrijk om in je werk elke dag weer de beste prestaties te leveren. Je werkt graag in een dynamische omgeving. Je bent accuraat, stressbestendig en hebt een persoonlijkheid waarmee je snel contacten legt, zowel binnen als buiten ING. Je bent een proactieve regelneef die hoofdzaken goed van bijzaken weet te onderscheiden. Je bent integer en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie.

Je hebt een opleiding zoals Officemanagement afgerond en hebt minimaal 5 jaar aantoonbaar relevante werkervaring als personal assistant of secretaresse in de financiële sector. Ervaring met KYC is een pré. Ook kennis van de systemen binnen ING zoals Workday, Aveksa, iBuy en eProfit wordt gewaardeerd.

Binnen KYC is de voertaal Engels vanwege het internationale werkveld en een aantal internationale collega’s. Je beschikt daarom over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in zowel Engels als Nederlands.

Verder onderschrijf je de waarden van ING, vind je het vanzelfsprekend je in je werk ook naar deze waarden te gedragen en ben je net als alle ING medewerkers bereid de bankierseed af te leggen. Zie voor meer informatie hierover

Wat bieden we jou?
Een uitdagende fulltime functie
(36 uur) binnen het dynamische KYC aandachtsgebied.
Met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
. Binnen ING realiseren we ons dat we voor kwalitatieve groei steeds moeten zorgen dat we de beste mensen op de juiste plek hebben. Daarom investeren we graag in jouw persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Maar we verwachten ook dat je hierin zelf initiatief neemt en zorgt dat je op de hoogte bent van actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied.

En een interessant arbeidsvoorwaardenpakket
. In deze fulltime functie (36 uur) heb je bij ING niet alleen recht op een uitstekend basissalaris en 21,5 vakantiedagen, maar heb je ook een 13e maand en meer onderscheidende (soms verrassende) arbeidsvoorwaarden zoals diversiteitsverlof, een leasefiets of 6 weken verlof voor kersverse vaders. Deze functie van Personal Asistant KYC is ingeschaald in functieschaal 7 (Secretaresse A).

meer...



Meer vacatures van Ing