Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management assistent - Parttime
Management assistent
Standplaats
ReeuwijkAantal uren
24 – 32 uurWie zijn wij?
Wij zijn NEXTlegal en staan bekend als de eigenzinnige en soms eigenwijze softwareleverancier voor de jurist. Elke dag proberen wij het werkende leven van de advocaat, notaris of bedrijfsjurist aangenamer te maken. Dit doen we door hen eenvitaal digitaal kloppend hart
te bieden, en dat al 20 jaar en voor zo’n 500 kantoren.
Wij zoeken een 'rechterhand' voor onze directie. Ben jij verantwoordelijk, geordend en sta jij stevig in je schoenen? Dan is het echt iets voor jou.
Jij bent die energieke collega die goed is in organiseren van zaken en bent degene die het regelt: gaat het niet zoals het moet, dan moet het zoals het gaat. Naast serieuze werkzaamheden, houden we ook echt wel van een grapje hoor. Dus neem ook zeker een gezonde dosis humor mee naar je werk!
Wat ga je doen?
De reden van het uitzetten van deze vacature is simpel, namelijk omdat we werk uit handen willen nemen van onze directie en daaruit voortvloeiend onze consultants. Zodat zij zich meer kunnen focussen op onze klanten en in het geval van directie, onze eigen mensen.We gaan al ruime tijd mee, maar door de samenvoeging van onze bedrijven en nieuwe rollen in de organisatie is het drukker dan ooit. Daardoor hebben we de knoop doorgehakt om een collega te zoeken die als rechterhand kan fungeren. Met andere woorden: ook voor ons is dit de eerste keer en er is daarom volop ruimte voor een eigen invulling van deze rol. De eerste verantwoordelijkheid is de ondersteuning van onze tweekoppige directie, met name de ondersteuning van
. Hij is eindverantwoordelijk voor de aansturing van de organisatie. Uiteraard is integriteit een vanzelfsprekendheid voor jou, alsook een sterk karakter wat ons scherp durft te houden.
Je werkzaamheden zullen daarom o.a. bestaan uit:
- Het beheren van agenda en planning van onze directie, maken van afspraken en bezoekverslagen;
- Beheren van de mailbox van Martin;
- Voorbereiding en notuleren van verschillende afdelingsoverleggen;
- Organisatie van bedrijfsuitjes en hulp bij deelname externe evenementen;
- Het representatief houden van ons kantoor, contact met facilitaire leveranciers;
- Ondersteuning bij marketingacties;
- Debiteurenbeheer en verwerking van uren ten behoeve van facturatie;
- Samenwerking met HR, zoals wagenpark en ondersteuning bij indiensttreding.
Wie ben jij?
- Jij staat stevig in je schoenen;
- Je hebt een ‘getting things done’ mentaliteit;
- Je bent in staat op alle niveaus te schakelen;
- Hebt bij voorkeur werkervaring in de ICT branche.
Wat bieden wij in ruil voor jouw harde werken?
- Een job tussen 24 – 32 uur;
- Een platte organisatie waarin jouw bijdrage en ideeën oprecht gewaardeerd worden en je mening ertoe doet;
- Vrijheid om in samenwerking het beste uit jezelf te halen waarbij doelen stellen en halen belangrijker is dan alleen getallen;
- Een club van 30 collega’s met hart voor wat ze doen;
- Natuurlijk een fijn salaris inclusief een bonuselement, pensioenregeling, telefoon, laptop en 27 vakantiedagen.
Klinkt goed?
Je begint met solliciteren door op die mooie knop hieronder te klikken. Heb je vragen over de rol bel dan gerust even met Vicky Lemmens (HR adviseur) via 088 002 84 00 of mail viameer...
Meer vacatures van Lexxyn