Inloggen - Registreer  

Management Assistent - WZH Carel

Wzh - Den-oever - 22-04-2024 Naar vacature  

Intranet (Interne medewerker) vacature

Functieomschrijving:

In de functie van Management Assistent ben je de spin in het web van de locatie WZH Carel van den Oever in Den Haag, waarbij je veel en diverse informatie ontvangt. Deze informatie weet je tijdig, zorgvuldig en in de juiste context te communiceren naar belanghebbenden. Hierin ben je een belangrijke verbindende factor tussen management, medewerker, cliënt en mantelzorger.

Jouw verdere taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere:
  • Ondersteuning aan het locatiemanagement team en de cliëntenraad;
  • Interne en externe communicatie in samenwerking met collega communicatie;
  • Plannen en ondersteunen tijdens verschillende evenementen;
  • Agendabeheer.
Tevens heb je in deze functie een coördinerende rol naar het servicepunt van de locatie en het team dat op het servicepunt de receptiefunctie en vele andere taken vervuld. Je krijgt de vrijheid naar eigen inzicht je taken in te delen en de dagelijkse gang van zaken gestroomlijnd te laten werken.

Je werkt in deze functie 24 uur per week, verdeeld over 3 of 4 dagen. Wil je graag 3 x 8 uur werken? Dan zijn je werkdagen op de dinsdag, donderdag en vrijdag. Werk je liever 4 x 6? Dan zijn je werkdagen op de maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Functie-eisen:

Je hebt een secretaresse of management assistent diploma op MBO+ of HBO niveau. Daarnaast heb je ruim 3 jaar ervaring als secretaresse op management niveau. In verband met interne en externe correspondentie en ondersteuning bij de voorbereiding van PR & Communicatie is een goede beheersing van de Nederlandse taal vereist. Door je zichtbare rol en onze hoge norm op gastvriendelijkheid ben je representatief, dienstverlenend en heb je een open en toegankelijke uitstraling.

Over WZH:

Vanuit 14 woonzorglocaties in Den Haag, Leidschendam, Voorburg, Zoetermeer e.o. bieden wij mensen met een zorgvraag in alle zorgfases totaaloplossingen, waarbij zij de eigen specifieke levensstijl kunnen behouden. Wij bieden deze totaaloplossingen binnen de kernwaarden ‘open’, ‘samen’, en ‘geborgen’ samenkomend in de term ‘voor elkaar’. In alles dat wij samen doen, staan de bewoner en/of cliënt centraal.

Arbeidsvoorwaarden:

Hou jij van afwisseling en kriebelt het om ons te komen versterken? Dan gaan wij graag met jou in gesprek!
Wij bieden jou een uitdagende functie op basis van 24 uur per week in een collegiale, prettige werkomgeving met een open werksfeer. Je hebt de keuze om je uren te verdelen over 3 of 4 werkdagen.

En verder?
  • Een salaris passend bij jouw opleiding en ervaringen conform CAO VVT;
  • 237,4 vakantie uren op basis van een fulltime dienstverband (36 uur);
  • 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Een
goede pensioenregeling
bij PFZW, een eindejaarsuitkering, fietsplan en andere aantrekkelijke kortingen (bijvoorbeeld bij bol.com of bij de sportschool)
  • Door ons
goede

onboardingstraject

voel jij je vanaf moment 1 welkom!
  • Goede koffie, een vitaliteitsprogramma en voldoende ontwikkelingsmogelijkheden.

Contact en informatie:

Ben jij de nieuwe Management Assistent voor onze locatie WZH Carel van den Oever in Den Haag? Leuk! We ontmoeten je graag! Vragen? Neem gerust contact op met Subeida Jainullah, Adviseur Werving en Selectie via 06 53 13 53 33 of mail naar werving@wzh.nl

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wzh
Meer Management Assistent - WZH Carel vacatures