Inloggen - Registreer  

Martijn Vosmeer - Customer Succes Manager

BusinessBase - Utrecht - 19-01-2022 Naar vacature  

Als Customer Succes Manager zorgt Martijn dat de wensen van bestaande en nieuwe klanten worden vertaald naar succesvolle oplossingen

“Het slagersvak is niet de meest logische start naar een IT carrière, maar het kán dus wel! Met weinig geduld voor de schoolbanken kwam ik met een tuinbouwdiploma in een slagerij terecht. Daar heb ik hard leren werken en vroeg leren opstaan, maar ik wist ook al snel dat ik iets anders zocht. De mogelijkheid om te starten als verkoopadviseur bij een KPN businesscenter bleek voor mij een lot uit de loterij. Het contact met klanten, samen de klantvraag helder krijgen en met technische experts de juiste oplossing samenstellen, het verveelt nooit. Met de juiste opleidingen coachte ik al snel mijn eigen verkoopteam.

Hoe leuk en succesvol dat ook was, na een aantal jaren ging het kriebelen. Ik wilde mijn werk graag verbreden naar grotere en complexe projecten. Via een oud-collega kwam ik in contact met Emo, directeur van BusinessBase. Dat leidde tot een open gesprek met zijn managementteam waarin ze me uitgebreid vertelden over hun achtergrond en doelstellingen. Ik koos dan ook heel bewust voor de overstap. Tegelijkertijd wist ik dat ik op het gebied van ‘solution selling’ nog een hoop te leren had. Daarin hebben ze me enorm ondersteund en ik heb er ook zelf echt in geïnvesteerd. Dat is ook typisch BusinessBase. We zijn één team en iedereen wil je helpen maar je moet ook zelf initiatief tonen en ondernemend zijn. Dat sprak me direct aan.

Martijn Vosmeer

Customer Succes Manager

“We zijn één team en iedereen wil je helpen maar je moet ook zelf initiatief tonen en ondernemend zijn. Dat sprak me direct aan.”
“Als Customer Succes Manager verzorg ik het account- en relatiemanagement met bestaande klanten en daarnaast ben ik verantwoordelijk voor onze ‘new business’. Met veel van onze klanten hebben we lange, duurzame relaties waarin we voortdurend op zoek zijn naar nieuwe kansen voor de klant. Ik ben daarin de linking pin tussen de klant, onze consultants en de technische experts. Bij onze new business hebben we de luxe dat we inmiddels een bekende speler zijn. We beschikken over een uitgebreid netwerk via onder andere onze populaire webinar serie, vanuit ons partner netwerk en als Microsoft Managed Partner. Bedrijven sparren graag met ons over hun wensen en ambities en het is mijn verantwoordelijkheid om gezamenlijke kansen verder te ontwikkelen naar mooie projecten. We nemen daarin echt de tijd om een klant tot in de haarvaten te leren kennen en de klantbehoefte te doorgronden.

Zo hebben we voor een grote Nederlands-Vlaamse accreditatieorganisatie hun legacy systemen gemigreerd naar het Microsoft Dynamics platform. Dit migratieproject heb ik begeleid vanaf een uitgebreid voortraject met meerdere workshops tot en met de uiteindelijk zeer succesvolle oplevering. Als je dan uiteindelijk met het management van de klant het resultaat evalueert en ze echt enorm enthousiast reageren, weet je dat je het goed hebt gedaan. Dat je de klant hebt geholpen, maar dat we ook als BusinessBase en ikzelf als persoon weer een stapje verder zijn gekomen. Die kick went gelukkig nooit.”

Inside stories
Hicham Taibi, Service Engineer

"Ik ben blij met de fijne werksfeer binnen het bedrijf. Met een klein, gedreven team hebben we allemaal hetzelfde doel."

Als Support Engineer verzorgt Hicham de ondersteuning van BusinessBase klanten.
Ferdy Griffioen, Scrum Master

"Als vroegere IT Developer was ik ‘door de wol geverfd. Ik ben ooit gestart met een MBO IT opleiding en van daaruit doorgestroomd naar het HBO. Daar koos ik voor de zogenaamde ‘voorkant’ en multimedia. Ik wil toepassingen ontwikkelen die mensen direct gaan gebruiken. Met die stevige basis heb ik vervolgens direct veel vlieguren gemaakt bij verschillende bedrijven en veel ervaring opgedaan in onder andere C# en .Net ontwikkelprojecten. Momenteel vind ik mijn passie in het uitvoeren van de Scrum Master rol."

Als Scrum Master speelt Ferdy een centrale rol bij de ontwikkeling van onze Scrum aanpak en de coaching van medewerkers en klanten
Roger Comley, Lead Consultant

"BusinessBase voelde direct als thuiskomen. Een hechte organisatie waarin je al je collega’s kent. Het management heeft een duidelijke focus, deelt dezelfde werkruimte en als er iets is loop je naar elkaar toe."

Als lead consultant is Roger verantwoordelijk voor de klantbegeleiding, functionele en technische realisatie van klantprojecten.
Volg ons op
BusinessBase.
Voorsorteren
op morgen.
Zonnebaan 13, 3542 EA Utrecht
.

Telefoon:
KVK 30150395
.
btw NL807397647B01
wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.

Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.

Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.

Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.

Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van BusinessBase
Meer Martijn Vosmeer - Customer Succes Manager vacatures