Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Applicatiebeheerder

Intergas - via Talent - Coevorden - 25-05-2024 Naar vacature  

Als Applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van het complexe Dynamics 365 applicatielandschap binnen Intergas en ondersteun je bij de verdere implementatie van Dynamics 365 binnen Rheem Europe. Jouw scherpe blik op organisatieprocessen zorgt ervoor dat je perfect inspeelt op de behoefte van de eindgebruiker- jouw collega’s. Over de functie Rheem Europa heeft voor haar ERP-standaard gekozen voor het Microsoft Dynamics 365 platform. De locaties van Intergas in Nederland en Engeland zijn al live met Microsoft Dynamics 365 F&O en CE . Daar draaien nog verschillende applicaties omheen, zoals bijvoorbeeld Power BI. De komende jaren zullen we het ERP-systeem verder uitrollen bij organisaties DEJONG in Nederland en Slowakije en bij MHG in Duitsland. Om de voorgenomen groeidoelstellingen en de daarbij horende IT-doelstellingen te kunnen halen, breiden wij ons team uit met een applicatiebeheerder voor organisatieonderdeel Intergas. Als applicatiebeheerder ben je primair verantwoordelijk voor: Het beheren, optimaliseren en automatiseren van de verschillende applicaties en business processen met behulp van (voornamelijk) Dynamics 365 binnen Intergas. Je vertaalt hierbij de behoeftes van key-users en proces-eigenaren naar concrete functionaliteiten binnen het gestelde beleid. Het optimaliseren van de effectiviteit en performance van het volledige Dynamics 365applicatielandschap binnen Intergas. Dit landschap bestaat uit onder andere Power Automate, Power BI en Power Pages. Ook zijn er koppelingen met applicaties buiten het Dynamics 365 landschap. Implementeren van de laatste ontwikkelingen binnen Dynamics 365. Het trainen en begeleiden van de gebruikersorganisatie en het zijn van een vraagbaak op het gebied van de applicatie. Je hebt hierbij nauw contact met verschillende stakeholders, leveranciers en collega’s. Het leveren van support bij ontvangen incidenten en verzoeken. Waar nodig ondersteunen bij de verdere uitrol van Dynamics 365 binnen Rheem Europe. Je komt te werken in een gemengd team, bestaande uit 5 collega’s, en wordt aangestuurd door onze Manager IT. Jouw team bestaat uit een IT-projectmanager, 2 applicatiebeheerders, een Master Data Specialist, een IT Generalist. We werken projectmatig en de lijnen binnen onze organisatie en team zijn kort, wat zorgt voor daadkracht. Incidenten en changes worden opgevoerd via een ticket systeem. Wat mag je van ons verwachten? Als Applicatiebeheerder kom je te werken in een snel ontwikkelende en inspirerende (internationale) werkomgeving waar volop mogelijkheden zijn voor persoonlijke groei. Onze ambities zijn groot en we vinden het niet meer dan logisch dat wij collega’s met ambities ondersteunen in hun professionele ontwikkeling, bijvoorbeeld door relevante cursussen voor Dynamics 365 te faciliteren. Daarnaast bieden we: Een salaris dat past binnen schaal F tm/ J volgens CAO PME. De hoogte van het salaris is afhankelijk van de werkervaring die je meeneemt; Winstdeling, want iedereen binnen onze organisatie levert een bijdrage aan ons succes; Pensioenopbouw volgens CAO PME; 27 vakantiedagen en 13 adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband; De mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken, wanneer je 40 uur per week werkt; Ondersteuning voor je carrière en persoonlijke ontwikkeling; Leuke extraatjes tijdens feestdagen zoals Pasen, Sinterklaas en Kerst. Wat neem jij mee? Jij krijgt er energie van om te bouwen! Onze organisatie(s) zijn volop in ontwikkeling jouw handen jeuken om daaraan bij te dragen. Je bent bestand tegen de dynamiek die hoort bij een ontwikkelende organisatie en hebt ideeën over hoe we kunnen accelereren. Je bent pragmatisch, werkt graag hard en geconcentreerd, maar vindt het ook belangrijk om plezier te hebben op de werkvloer. Daarnaast: Heb je minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in een relevante richting; Heb je 3 jaar relevante/recente werkervaring in het beheren van een ERP/CRM, vanuit een afdeling autorisaties en support; Ben je bereid om buiten kantooruren te werken, bijvoorbeeld wanneer er werkzaamheden worden uitgevoerd die impact maken op de business of wanneer er overleg met Rheem USA is; Naast de Nederlandse taal beheers je ook de Engelse taal (woord en geschrift). Voldoe je niet 100% aan bovenstaande wensen, maar heb je je wel de drive om te leren? Dan nodigen we je alsnog uit op onze vacature te reageren. Wie zijn wij? Rheem, een Amerikaanse organisatie die is opgericht in 1925, is toegewijd aan het bieden van comfort aan de huizen van mensen. We zijn een wereldspeler op het gebied van koel-, verwarmings- en waterverwarmingsapparatuur. Met een lange lijst primeurs in de sector heeft Rheem een reputatie opgebouwd als innovatieleider in zijn segment. In 2019 heeft Rheem voet op Europese grond gezet. Rheem Europa gaat de komende jaren steeds verder groeien. Deels door autonome groei, maar ook door overnames. Rheem Europa (kantoor in Maarssen) bestaat momenteel uit Intergas (Coevorden en UK), DEJONG (Gorredijk en Slowakije) en MHG (Duitsland). Als marktleider op het gebied van hoog rendement cv-ketels is Intergas continu bezig met het ontwikkelen van slimme en innovatieve producten, duurzame energiebronnen en hightech warmte-oplossingen. Dat doen we met enthousiaste, nieuwsgierige en slimme collega’s. 500 stuks, welteverstaan. Ieder met zijn eigen drijfveer, achtergrond en specialisme maar allen met dezelfde missie: samen bouwen aan een duurzame toekomst. Dat doen we in een veilige, vriendelijke werkomgeving. Onze ambitie is groot en de kansen die op zowel nationaal als internationaal niveau voor ons klaarliggen zijn enorm. Dát en het feit dat we blijven groeien biedt onze medewerkers continu groeiperspectief en de mogelijkheid om carrièrepaden uit te stippelen die bij ieders werkgeluk passen. Want uiteindelijk is dat waar het echt om draait; met plezier en een fijne groep mensen aan mooie dingen werken. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Famke op 06-10606256 (ook via WhatsApp), via f.botterblom@intergas.nl of reageer direct via de ‘solliciteerknop’. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Famke op 06-10606256 (ook via WhatsApp), via f.botterblom@intergas.nl of reageer direct via de ‘solliciteerknop’. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Intergas