Inloggen - Registreer  

Boom voor jou

Boom - Amsterdam - 24-09-2023 Naar vacature  

Houd jij graag alles wat er om je heen gebeurt in de gaten? Sta je graag midden tussen klanten, collega’s en leveranciers? En help je een ander graag en goed verder? Solliciteer dan als

Teamleider receptie en facilitair beheer

bij Boom uitgevers Amsterdam
32-36 uur

Wat ga je doen als teamleider receptie en facilitair beheer?

Als teamleider receptie en facilitair beheer ben jij enerzijds het visitekaartje van Boom en anderzijds de rots in de branding voor heel veel collega’s. Je geeft leiding aan het receptieteam, die naast receptie- en facilitaire zaken ook klantenservices taken verricht.

Je zorgt voor het reilen en zeilen van ons pand aan de Prinsengracht. Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en afnemers en minstens zo belangrijk jij ontzorgt je collega’s. Denk daarbij aan het beheer van werkplekken en vergaderruimtes, lunchvoorziening, catering bij vergaderingen en boekpresentaties. Maar je bent soms ook aanwezig als organisatie assistent bij grote evenementen zoals nieuwjaarsrecepties en kennisdelingsdagen. Ook verricht je licht administratieve taken, zoals het goedkeuren van facturen.

Waar en met wie ga je werken?

Uiteraard met het receptieteam van 3 collega’s waar je leiding aan geeft en de collega’s van de klantenservices. En dankzij jouw centrale functie heb je natuurlijk ook regelmatig contact met andere collega’s binnen Boom, leveranciers en klanten.

Onze uitgeverij is onderdeel van Koninklijke Boom uitgevers (een familiebedrijf dat sinds 1841 bestaat). Je kunt bij ons terecht voor producten en diensten op het gebied van filosofie, geschiedenis, psychologie en psychiatrie, hoger onderwijs, coaching, management, onderwijs en Nederlands als tweede taal.

Ondanks de grootte van de organisatie, voelt het werken bij ons nog steeds als kleinschalig. Deuren staan open, lijnen zijn kort en de collegialiteit is groot. Daarbij willen we een diverse en inclusieve organisatie zijn die gelijke kansen biedt aan iedereen. Dat betekent dat er ruimte is voor eenieders cultuur, afkomst, ideeën en creativiteit en dat onze vacatures openstaan voor alle geïnteresseerden.

Wat neem je mee?

Omdat je veel contact hebt met veel verschillende collega’s en afdelingen, speel je een belangrijke rol in de sfeer van onze organisatie. Een flinke dosis positieve energie en klantgerichtheid is dan ook wel nodig. Jij ziet waar het werk ligt, stroopt je mouwen op en gaat aan de slag. Daarbij zorg je graag voor een goede oplossing voor vragen van klanten of collega’s. En hectiek? Daar kun je wel tegen. Jij houdt het hoofd koel en het overzicht over alle lopende zaken, hoe druk het ook is. Verder vragen we:

  • Dat je beschikt over initiatief en flexibiliteit.
  • Je bent een inspiratie als leidinggevende en hebt hier al ervaring in opgedaan.
  • Jij ziet waar processen verbeterd kunnen worden.
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Ervaring in een soortgelijke functie en in het werken met informatie- en CRM-systemen.
  • Zorgvuldigheid en het talent om prioriteiten te kunnen stellen in een omgeving die voortdurend verandert.
  • Woonachtig in omgeving Amsterdam.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een uitdagende werkomgeving waarin je de kans krijgt om een belangrijke rol binnen onze organisatie te vervullen, maar daarnaast ook;
  • Een functie van 32 – 36 uur met veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Een fijne werkplek in een historisch pand in Amsterdam met uitzicht op de Prinsengracht.
  • Een salaris in schaal VI van de CAO (€2.400,- - €3200,-) voor het Uitgeverijbedrijf.
  • Persoonlijk keuze budget, 5 weken vakantie.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Toegang tot onbeperkt leren bij Skilltown. Je vindt hier tot meer dan 800 trainingen op het gebied van soft skills en andere thema’s.
  • Je krijgt beschikking over een eigen laptop en mobiele telefoon.

Meer informatie en solliciteren?

Is dit de functie waar jij blij van wordt? Mail dan uiterlijk 1 oktober je motivatie en cv naar: Boom uitgevers, t.a.v. Sandy Bokhorst, Corporate Recruiter via 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Boom