Inloggen - Registreer  

Operationeel Manager

Convins - Utrecht - 17-04-2024 Naar vacature  

Voor ons moderne kantoor in Utrecht zijn we op zoek naar een Callcenter Manager. Als Callcenter Manager is het jouw taak om ons team op een effectieve manier aan te sturen. Je werkt nauw samen met andere afdelingen om te bepalen wat onze doelen zijn en hoe we die kunnen bereiken. Altijd met het oog op verbetering en het zo efficiënt mogelijk laten verlopen van onze processen.

Over Convins

Convins is een jonge, commerciële en gedreven marketing- en salesorganisatie, gevestigd in Apeldoorn, Utrecht, Alicante en Valencia (Spanje). Convins houdt zich met name bezig met het maken van B2B bezoekafspraken voor accountmanagers van onze opdrachtgevers. Convins is een ambitieuze organisatie en maakt op dit moment een enorme groeifase door. Voor ons moderne kantoor in Utrecht zijn we op zoek naar een Callcenter Manager die ons meehelpt om het personeel (nu circa 15 personen, groeiend naar circa 35 personen) aan te sturen in deze groeifase.

Wat vragen wij?

  • Continu motiveren, enthousiasmeren en evalueren van het team
  • Dagelijkse leiding over het callcenter via een teamcaptain per kamer
  • Coachen en opleiden van de medewerkers
  • Directe rapportage aan de directie (wekelijkse meeting)
  • Bijwonen van briefings met opdrachtgevers
  • Monitoren van vastgelegde KPI’s en daarop actief sturen
  • Continu bezig zijn met kwaliteitsverbetering
  • Structureel voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken met teamcaptains en medewerkers
  • Actief contact met andere afdelingen zoals Backoffice, Relatiebeheer en Projectcoördinatie voor het uitvoeren van de operatie
Voor deze functie zijn we op zoek naar een gedreven persoonlijkheid met MBO+/HBO niveau en leidinggevende ervaring. Iemand die van aanpakken weet, accuraat en nauwkeurig is, maar ook snel werkt en het overzicht weet te behouden. Je moet tegen een beetje stress en hectiek kunnen en verder vooral flexibel zijn en samen met ons willen pionieren in een jonge organisatie. Je bent analytisch, leergierig, commercieel, communicatief en ambitieus. Je hebt ervaring in de contactcenter branche (pré!) en je bent ook bereid om “met de voeten in de klei” te starten. Verder kun je goed overweg met computers en heeft Office (vooral Excel) maar weinig geheimen voor je. Ja, wij zoeken inderdaad een schaap met 5 poten, of misschien zelfs wel een duizendpoot!

Wat bieden wij?

  • Salarisrange tot €4500,-
  • Auto van de zaak (mogelijkheid na afronden proeftijd)
  • Een super dynamische werkomgeving met een hoop werkplezier
  • Elke vrijdagmiddag een gezellige borrel

Soort dienstverband:

voltijd (40 uur per week)

Werklocatie: 

Utrecht 

Vereiste taal:

 Nederlands, Engels is een pré

Salarisindicatie:

Salarisrange tot €4500,-

Word jij onze Callcenter Manager?

Lijkt het jou leuk om bij ons aan de slag te gaan? Dan maken we graag kennis met jou! Stuur
je cv en een kort bericht met de reden van jouw enthousiasme naar recruitment@convins.nl .
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Convins
Meer Operationeel Manager vacatures