Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Marketing en Communicatie adviseur
Wij zijn op zoek naar een (pro)actieve strategische marketingcommunicatie adviseur die de vertaalslag maakt vanuit de recent aangescherpte positionering naar de strategische communicatieplannen. Daarnaast heb je interesse in veel vakgebieden.
Wat krijg je?
- salaris in overleg
- 32-40 urige werkweek
- 24 vakantiedagen + 12 ATV dagen
- Persoonlijk ontwikkelbudget van €1.100
- Leuke collega's
Wat doe je?
Vragen over de vacature?Wat doet een Marketing en Communicatie adviseur?
- Je bepaalt de
strategie en campagnes
voor bijvoorbeeld de energietransitie in Nederland, de circulaire economie of de nieuwe NEN positionering. Een mooie uitdaging bij een maatschappelijk relevante organisatie, in een business-to-business werkveld dat continu verandert.- Je ontwikkelt, implementeert en evalueert verschillende strategische marketingcommunicatie campagnes en je bent je bewust hoe deze past in een maatschappelijke context en een specifieke sector.
- Je coördineert met je collega’s van het MarCom bureau de juiste content en bewaakt de voortgang van content en deadlines van jouw campagnes.
- Je stelt
rapportages
op met inzicht in de campagneresultaten en geeft kansen aan ter verbetering.- Het in kaart (laten) brengen van wensen en behoeften van de markt en dit vergelijken met het huidige aanbod van de organisatie.
- Je houdt je bezig met de
positionering van producten of diensten
op basis van marktkennis en klantpercepties en behoeften.- Motiveren en enthousiasmeren van diverse afdelingen en directie, bijvoorbeeld door het presenteren van nieuwe concepten.
- Je bent de
sparringpartner
en adviseur voor managers, consultants en directie. En je hebt veel contact met de diverse business units, het MarCom bureau, andere communicatieconsultants en externe communicatiebureaus. Vanzelfsprekend heb je veel contact met je interne klanten wat professionals zijn die normen ontwikkelen, allen specialisten in hun werkveld.meer...
Meer vacatures van Nen