Inloggen - Registreer  

Contractmanager

Het Nic - Amsterdam - 13-01-2022 Naar vacature  

  • Amsterdam, Groningen, 's-Gravenhage, Eindhoven, Zwolle
  • 32 - 40 uur per week
  • Hoger Beroepsonderwijs
  • 0-2 jaar

Als Contract- en Leveranciersmanager bij opdrachtgevers van Het NIC werk je de invulling van contractmanagement uit voor de belangrijkste leveranciers, samen met interne klanten, centrale inkoop en contractmanagers. Je treedt op als projectleider en bent verantwoordelijk voor het te behalen resultaat. Dit alles doe je in samenwerking met je collegas, waarbij je ondersteund wordt middels coaching, opleidingen en trainingen. Tevens draag je je steentje bij aan de verdere ontwikkeling van Het NIC zelf.


Deel deze vacature via:

Over de organisatie

Nergens in Nederland is zoveel kennis en ervaring van inkoop en contractmanagement op een plek te vinden als bij Het NIC. Wij bestaan al sinds 1921 en hebben momenteel vijf vestigingen in heel Nederland, waar meer dan 120 medewerkers in vaste dienst zich dagelijks vol enthousiasme inzetten voor onze klanten. Wil je weten hoe het er bij ons aan toe gaat? Bekijk dan via de volgende link een filmpje over onze

Jij bent gemiddeld 80% van je tijd bij jouw klanten op locatie binnen jouw regio. De rest van de tijd ben jij te vinden op een van onze kantoren in Amsterdam, Groningen, Den Haag, Eindhoven of Zwolle. Op een van deze locaties kom jij terecht in een jong en dynamisch team, waar je direct gaat bijdragen aan de strategische doelstellingen van de betreffende business unit. Iedere dag ontdek jij daarbij nieuwe inhoudelijke vraagstukken en persoonlijke uitdagingen. Jij mag bij Het NIC jezelf zijn, waarbij wij jou begeleiden in jouw persoonlijke ontwikkeling. Naast het meedoen aan de leuke uitjes en vrijdagmiddagborrels, maak jij deel uit van onze inkoop- en contractmanagement community. Met als motto: “work hard, play hard”. Klinkt goed hè?

Wat ga je doen

Als Contractmanager voer je onder meer de volgende werkzaamheden uit:
  • Je verricht onderzoek en analyses naar mogelijkheden tot kostenoptimalisatie en verbetering van inkoopcondities;
  • Je hebt inzicht en overzicht in het gehele speelveld en weet dit te benutten om strategisch voordeel voor de organisatie te realiseren;
  • Het analyseren en anticiperen op risico’s in het inkoopproces;
  • Je onderhoudt de relaties met leveranciers;
  • Je initieert en ontwikkelt kaders op het gebied contractmanagement;
  • Je begeleidt samen met de opdrachtgevers de leveranciers naar de gewenste resultaten.

Wie zoeken wij

Ben jij degene met passie voor contract- en leveranciersmanagement en altijd op zoek naar innovaties hierin? Vind jij het leuk om projectmatig en met veel verschillende mensen samen te werken? Heb je de ambitie om door te groeien naar senior niveau en voldoe jij aan de onderstaande criteria? Dan ben jij mogelijk degene die wij zoeken!

  • Je hebt minimaal 2 -3 jaar ervaring op het gebied van inkoop en contractmanagement;
  • Je hebt een relevante opleiding op HBO-/WO niveau aangevuld met vakgerichte opleidingen;
  • Je beschikt over relevante- en actuele kennis op het gebied van contract- en leveranciersmanagement binnen een of meer van de volgende gebieden: Sociaal Domein, ICT of Werken;
  • Je bent een professionele adviseur op tactisch niveau;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent commercieel sterk: in staat kansen te zien en te benutten;
  • Je bent klantgericht, ondernemend, integer, resultaatgericht en een echte teamspeler.

Wat bieden wij jou

Bij het NIC krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en zelf richting te geven aan jouw carrière. Zelf je eigen werktijden in delen? Geen probleem! Jij stemt dit af met jouw opdrachtgevers. Verder bieden wij nog het volgende:

  • Een passend salaris afhankelijk van je ervaring. Naast een primair salaris hebben we ook de mogelijkheid om te switchen naar een prestatiegericht salaris;
  • Krijg je een persoonlijk keuzebudget, vrij in te zetten voor: opleiding, (onbetaald) verlof of een sabbatical;
  • Flexibele werktijden. Bij ons zijn start- en eindtijden flexibel in te richten op basis van je persoonlijke wensen én uiteraard altijd in lijn met de wensen van opdrachtgevers of je team;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken én we investeren in goede thuiswerkplekken (inclusief bureau, bureaustoel, beeldscherm & toetsenbord);
  • Dragen we bij aan een goed pensioen;
  • De mogelijkheid voor het rijden van een leaseauto of keuze uit mobiliteitsvergoeding;
  • Een zakelijke laptop en telefoon;
  • 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • Jaarcontract en na een jaar een contract voor onbepaalde tijd;
  • En als laatste de kans om binnen jouw interessegebied en/of favoriete domein te werken.

Sollicitatieproces

  • Zodra jij je gegevens bij ons hebt achtergelaten, nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op voor het inplannen van een afspraak.
  • Je eerste afspraak vindt online plaats met recruitment.
  • Je tweede afspraak vindt plaats met een Managing Consultant bij ons op kantoor.
  • Je derde afspraak vindt plaats met de Regiomanager en de Algemeen Directeur bij ons op kantoor.
  • Daarnaast ontvangen wij graag 2 referenties.
  • Vervolgens ontvang je een Aanbod vanuit Het NIC.
  • Zijn wij beiden overtuigd dan bieden wij je graag een (concept) overeenkomst aan ter ondertekening.
  • Wij vragen een VOG voor je aan en we heten je van harte welkom bij Het NIC!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Het Nic