Inloggen - Registreer  

Servicedesk medewerker applications

Eqeep - Utrecht - 20-04-2024 Naar vacature  


Share this job with someone you know:

Bedrijfsomschrijving

Dankzij jou:

  • zitten duizenden Nederlanders niet in het donker of in de kou;
  • kan jij jouw partner of oma een bloemetje geven;
  • kan jij telefoneren en TV kijken.

Voor uitbreiding in ons team

zijn wij opzoek naar een Servicedesk medewerker applications

Voor jou staat de deur open maar wie zijn wij eigenlijk precies?

Eqeep is een leuk informeel bedrijf met als doel waarde creëren voor haar klant op het gebied van business & IT consultancy en bestaat inmiddels alweer 10 jaar. Door de jaren heen is het bedrijf snel gegroeid naar 50 collega's, maar de gezelligheid, betrokkenheid en professionalisme zijn nog steeds de basis van hoe wij werken. De Eqeep Groep bestaat uit meerdere bedrijven.

Vacatureomschrijving

Als Servicedesk medewerker applications vind je het een uitdaging om binnenkomende incidenten te registreren, analyseren en waar mogelijk direct op te lossen. Binnenkomende incidenten zijn divers en soms ook complex. De Servicedesk medewerker vindt het een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen. Je neemt ook zelf proactief contact op en onderhoud telefonisch contact met de klanten. Als veelzijdige werknemer neem je vaak meerdere taken voor jouw rekening. 

  • Het accuraat registreren en snelle en professionele opvolging van uiteenlopende gebruikersvragen van inkomende serviceverzoeken in ons Service Management Systeem (JIRA). Eventueel te escaleren naar de 2e en of 3e lijn support
  • Standaard wijzigingen uitvoeren binnen de grenzen van de standaard softwareconfiguratie, Testen van door de 2e en 3e lijn’s aangeleverde fixes

Functie-eisen

Je hebt minimaal een mbo-diploma met ervaring op het gebied van maar niet beperkt tot: ICT, Applicatie beheer, Servicedesk
  • Je hebt ervaring met incident, change- en problem management en 1e lijnsondersteuning
  • ITIL-kennis is een pré
  • Kennis van bedrijfssoftware & systemen en specifiek ervaring met ERP software wordt gewaardeerd zoals IFS, Microsoft, Oracle, Netsuite, SAP, Acumatica
  • Sterk probleemoplossend vermogen, creatief denkend
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling, en het vermogen om snel het vertrouwen van de klant en het interne team te verdienen.

Klantgericht en servicegericht

; Je bent enthousiast, durft kritische vragen te stellen en lost graag problemen op voor de klant
  • Goede beheersing van Engels en Nederlands in woord en geschrift

Aanvullende informatie

Dit krijg je ervoor terug:

  • Goed salaris
  • Mobiliteitsbudget
  • Fijne collega's om mee samen te werken
  • Mogelijkheden om je kennis te vergroten en verbreden via interne en externe trainingen
  • Werkzaamheden te verrichten voor een zeer mooie en diverse klantengroep van bedrijven in de Maritieme sector tot aan Windenergie leveranciers
Werklocatie: Utrecht

Is je interesse gewekt?

Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Eqeep
Meer Servicedesk medewerker applications vacatures