Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

IT servicedesk medewerker Driessen

Driessen - via Jobsonline - Eindhoven - 12-04-2024 Naar vacature  

Driessen verbindt mens en werk in de sectoren overheid, onderwijs, zorg & welzijn en cultuur. Zo creëren wij werkgeluk voor meer dan 15.000 talenten die op hun beurt miljoenen mensen gelukkig maken. Want mensen die werken in de publieke sector maken de wereld elke dag een stukje mooier. Een stukje gelukkiger. En dat werkt door.

Functiebeschrijving

Als Servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor informatie, wensen, storingen en klachten. Je ondersteunt onze (interne) klanten telefonisch, per e-mail, mondeling en via ons registratiesysteem Topdesk. Je zorgt voor een probleemloze service en korte doorlooptijden voor te leveren middelen, faciliteiten en ICT gerelateerde vragen. Je werkt volgens de Product- en Diensten Catalogus (PDC) en komt op basis van incidentmanagement met voorstellen voor aanpassing van de dienstverlening zodat deze (blijven) aansluiten bij de klantwensen. Je bent ICT onderlegd

Functie-eisen

  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je bent analytisch: je kunt hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden; je zoekt de kern van het probleem en bekijkt dat vanuit verschillende invalshoeken; je legt verbanden tussen verschillende perspectieven;
  • Je kunt goed anticiperen: je herkent vrij snel bepaalde situaties en weet hoe je deze het beste aan kunt pakken; je legt snel verbanden tussen verleden en heden om richting toekomst te kunnen handelen; je bent bewust van de wijze waarop de organisatie werkt;
  • Je bent resultaatgericht: je stelt het resultaat altijd centraal, je laat je niet van de wijs brengen door bijzaken. Je weet problemen op te lossen en daardoor de klant goed te helpen;
  • Je werkt heel gedisciplineerd en accuraat: je volgt de regels en procedures die er zijn zonder moeite; je kunt goed gestructureerd en volgens gedefinieerde methodes werken;
  • Je bent klantgericht: je kunt goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van de klanten; je hebt een grote betrokkenheid bij deze gebruikers door een groot inlevingsvermogen en altijd op zoek naar datgene wat de gebruiker wil hebben;
  • Je hebt een empathisch vermogen: je bent oprecht geïnteresseerd om anderen te helpen; je bent overal van op de hoogte en hebt daardoor overzicht; je communiceert helder en duidelijk.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een boeiende functie in een dynamische werkomgeving omringt door studenten en collega's;
  • Een prettig werkklimaat in een toonaangevende organisatie waar we in elkaars ontwikkeling investeren ten behoeve van onze studenten;
  • Je ontvangt een tijdelijk contract voor de duur van 1 jaar met de intentie het contract, bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden, om te zetten naar vast;
  • Een salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring, volgens CAO Mbo schaal 6 (maximaal € 3.307,-- bruto per maand bij een fulltime aanstelling). Je krijgt een aanstelling in de functie van Helpdeskmedewerker ICT A;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Driessen
Meer IT servicedesk medewerker Driessen vacatures