Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Manager Klantenservice

Corpo Mission - Den-haag - 10-09-2022 Naar vacature  

Voor een Haagse woningcorporatie zijn wij op zoek naar een ervaren Manager Klantenservice 32 - 36 uur per week en een duur van 4 - 6 maanden.
Den Haag
Detachering
ZZP
24 - 32 uur
32 - 36 uur
Zuid-Holland

Functie omschrijving

Goedemiddag, Waarmee kunnen we je helpen? Ah, je bent een verbinder met oog voor de mens en je bent op zoek naar een nieuwe baan. Nou, dan hebben wij wat moois voor je: onze Klantenservice zoekt een kapitein. Een stuurman/vrouw die zorgt dat onze huurders in één keer goed geholpen worden en tevreden zijn over onze dienstverlening, het team de juiste tools heeft om dit optimaal uit te kunnen voeren en er aandacht is voor werkplezier! Kom jij bij ons aan het roer staan? Ai Ai…. En een fijne dag nog!

Zo ziet je werkdag eruit
Goedemorgen! Eerste een rondje door de afdeling om te kijken hoe het met iedereen gaat. Daarna pak je een kop koffie, dan begin je met je mailbox – dat kan nog snel voordat de lijnen open gaan. Een collega wilt informatie delen die van belang is om de huurders goed te kunnen helpen, je collega van HR wil samen een vacature opstellen en je krijgt een terugkoppeling over de telefoonstoring van vorige week. Je tikt direct wat berichten terug voordat de weekstart met het MT begint. Je geeft hierin een korte update van de successen en uitdagingen van vorige week en geeft een doorkijk naar de komende week. Zodra de weekstart voorbij is stem je af met de coördinatoren. Loopt alles goed, welke uitdagingen zijn er om op te lossen en waar ligt deze week de focus op? Tussendoor zie je wat chats voorbij schieten van collega’s over een systeemstoring. Je stuurt een chat terug met een advies.

Je leidt een groep van zo’n achtentwintig betrokken en enthousiaste collega’s, dit doe je zowel fysiek als digitaal vanwege het hybride werken. Het is aan jou om ervoor te zorgen dat de collega’s hun werk in één keer goed kunnen doen, er ruimte is voor werkplezier en dat er een hoge tevredenheid van onze huurders is over onze dienstverlening. In de door jou opgestelde klantvisie op de dienstverlening heb jij de processen beschreven en staat jouw visie hoe verschillende afdelingen het best kunnen samenwerken. Omdat Klantenservice dichtbij de huurder staat weet je als geen ander waar de schoen wringt en wat er nodig is om de huurders te kunnen helpen.

Tijdens de lunch is het druk. De telefoon staat roodgloeiend, er is een lange wachtrij en ook bij de balie loopt het aantal bezoekers op. De floorwalkers springen bij zodat jij verder kan met het uitwerken van de klantvisie, deze bespreek je later met je leidinggevende samen met de verzuimcijfers en de bereikbaarheid data. Met deze data kan je onze dienstverleningsnorm goed meten. Verder is er ruimte om lopende zaken te bespreken: van beoordelings- en functioneringsgesprekken met collega’s tot de agressieve klant aan de balie afgelopen week.

Terug op de afdeling is de wachtrij weg. Je checkt nog een laatste keer je mailbox en stuurt wat reacties terug en zet wat mails door naar de coördinatoren om op te pakken. De dag zit erop! Je geeft je collega’s complimenten voor het werk wat zij vandaag weer hebben verricht en wenst hen een fijne avond. Tot morgen!

Jouw beslissingen maken de stad
Als manager van onze Klantenservice bouw je mee aan het welzijn van onze huurders in Den Haag. Jouw inspanningen zorgen ervoor dat onze huurders en woningzoekenden zo goed en snel mogelijk worden geholpen of doorverwezen worden waar mogelijk. Samen met andere afdelingen help je de huurders en woningzoekenden verder! Ook zorg je voor:

  • het optimaliseren van de klantprocessen om de werkzaamheden effectiever en efficiënter te laten werken om de gewenste doelstellingen te behalen;
  • verdere synergie tussen de afdeling Klantenservice en Intake & Planning;
  • het motiveren en stimuleren van je medewerkers op het gebied van persoonlijke- en vakontwikkeling en in het ontwikkelen van de kernkwaliteiten en hun talenten;
  • de uitvoering van de klantvisie waarvan jij eigenaar bent en de afstemming hiervan binnen de organisatie en met onze huurdersvereniging;
  • een goede bijdrage als MT-lid van de directie Wonen & Samenleven en aan de verdere vormgeving van de bredere organisatieschets;
  • het opstellen van SLA (Service Level Agreement) in samenwerking met andere afdelingen;
  • het opstellen van het jaarplan, de begroting en de bewaking hiervan;
  • een goede vertaling van de speerpunten uit de ondernemingsstrategie naar jouw afdeling, hoe ga je met je team bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen?

Dit heb je nodig

  • Hbo- of wo-niveau.
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een leidinggevende functie binnen een dienstverlenende sector.
  • Verbindingskracht, je bent mensgericht en werkgeluk van je medewerkers staat centraal.
  • Samenwerkingsskills, met elkaar bereik je veel meer dan alleen.
  • IJzersterke communicatievaardigheden. Zowel gesproken als op papier.
  • Affiniteit met de diversiteit van een stad: allerlei soorten mensen, allerlei soorten uitdagingen.
  • Een positieve instelling. Je krijgt een hoop op je bord: leuke en minder leuke zaken. In alle gevallen blijf je vriendelijk en zoek je constructief naar een oplossing.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris tussen de € 4.600,- en € 6.391,- op basis van een 36-urige werkweek (Schaal L).
  • Een eigen opleidingsbudget en mooie ontwikkelmogelijkheden.
  • Een vierdaagse werkweek, als je dat wilt. Zo kun je werk en privé nog beter in balans houden.
  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar op basis van een fulltime dienstverband.
  • Reiskostenvergoeding. Als je met het ov reist, vergoeden wij de kosten volledig. Fiets je liever? Dan belonen we je gefietste kilometers. Wij zijn groot voorstander van duurzame activiteiten.
meer...



Meer vacatures van Corpo Mission