Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Kwartiermaker /coördinator
Functie Omschrijving
Kwartiermaker /coördinatorBetreft: Profielschets kwartiermaker/coördinator op te zetten financieel expertise centrum
Tarief : max 69 euro
Duur: tijdelijk 3 maanden met een verlengingsmogelijk afhankelijk van economische en politieke omstandigheden
Start: 1 maart 2022
(of indien mogelijk eerder)
Uren: 28-36 uur
Kwartiermaker/coördinator
Kwartiermaker
We willen dat onze inwoners en ondernemers met financiële vragen ons centrum (FEC) snel weten te vinden. En vervolgens de beste dienstverlening krijgen, door financiële regels en regelgeving inzichtelijk te maken.
Het is jouw verantwoordelijkheid om het bereik van het centrum te vergroten, een positief effect te genereren op de klanttevredenheid en daarmee ook en qua procesefficiëntie. Om dit mogelijk te maken, verwachten we van je dat je in staat bent om een lokaal, regionaal en eventueel landelijk netwerk op te bouwen en te onderhouden. Snel en goed is jouw op het lijf geschreven.
Daarnaast streven we na dat bij de in Breda werkende professionals (intern en extern) de focus op de financiële situatie van hulpvragers groter wordt en dat hun kennis van financiële voorzieningen wordt verdiept.
Dan doe je onder andere door aan te sturen op een breed gebruik van het toekomstige virtuele platform voor samenwerking binnen het sociaal domein van Breda.
Je zorgt voor de planning en organisatie van bindings- en voorlichtingsbijeenkomsten en weet de professionals warm te maken voor deelname.
Je zorgt ervoor dat aan de basisvoorwaarden ( doen wat nodig is, warm doorverwijzen en eigenaarschap nemen) voor een optimale dienstverlening is voldaan.
Denk hierbij aan de verdere implementatie van een klantvolgsysteem, het in gebruik nemen en onderhouden van een sociale kaart /roadmap voor doorverwijzingen en een wegwijzer voor financiële voorzieningen.
Waar mogelijk maak je hierbij gebruik van duurzame en innovatie hulpmiddelen.
Je faciliteert en stuurt aan op een goede bereikbaarheid van de medewerkers, digitaal en telefonisch en continuïteit van de bezetting.
Je onderzoekt daarnaast de mogelijkheden voor zo nodig een fysieke locatie van het centrum en zorgt voor inrichting en ingebruikname.
Coördinator
Je bent een medewerkend, resultaatgerichte coördinator die het leuk vindt om bezig te zijn met bedrijfsvoering en die plezier ervaart in het netwerken, sturen op– en optimaliseren van de dienstverlening evenals verantwoordelijkheid voor de bezetting en bereikbaarheid van het centrum.
Gebruik makend van de kennis en kunde van de medewerkers van het centrum, stuur je op het verbeteren van de kwaliteit van dienstverlening aan onze inwoners particulier en ondernemende burgers.
Je geeft op een stimulerende, inspirerende en coachende manier richting en begeleiding aan de medewerkers van het team. Je bent in staat om procesmatig te sturen op resultaat waarbij je de inhoud niet uit het oog verliest.
Je treedt geloofwaardig, verbindend en doortastend op naar interne en externe belanghebbenden.
Eisen en wensen
Opleiding
HBO niveau: Bijv. HBO Maatschappelijk werk of Sociaal Juridische dienstverlening, met keuzevakken op financieel terrein of een financiële opleiding ( HBO) zijn met keuzevakken op psychosociaal terrein
;
Je hebt aantoonbare kennis van relevante wetgeving (Participatiewet, Schuldhulpverlening, BBZ, Tozo , Tonk );
Je hebt affiniteit met de problematiek rondom armoede en schulden en de doelgroepen en je kunt je verplaatsen in hun leefwereld en behoeften;
Je hebt een duidelijke visie op dienstverlening en zet je in voor continue verbetering.
Je hebt ervaring met het vormgeven van nieuwe ontwikkelingen, met functioneel leidinggeven en coördineren;
Je legt makkelijk verbindingen en kan goed met anderen samenwerken;
Je bent mensgericht en communicatief sterk: je staat open voor feedback en spreekt anderen gemakkelijk en tactvol aan op houding en gedrag;
Je bent sterk op resultaat gefocust en in staat om procesmatig te denken en handelen met oog voor de omgeving en de organisatie;
Je lost problemen snel, praktisch en doelgericht op, je bent daadkrachtig en ondernemend
Als je ondernemer bent geweest is dat een pre
Je bent flexibel inzetbaar
Bereid om in de avond te werken
Functie eisen (1) en -wensen (•)
- Heeft bij voorkeur maar dan 1 jaar ervaring als behandelaar Toz en/ of Tonk /en/of BBZ (light). Dit moet blijken uit het cv.
- Bij voorkeur een HBO Maatschappelijk werk of Sociaal Juridische dienstverlening, met keuzevakken op financieel terrein of een financiële opleiding ( HBO) zijn met keuzevakken op psychosociaal terrein;
- Ervaring als ondernemer. Dit moet blijken uit het cv.
- Bij voorkeur ervaring met het vormgeven van nieuwe ontwikkelingen, met functioneel leidinggeven en coördineren. Dit moet blijken uit het cv,
Algemeen
Heb je interesse in deze functie?Reageer voor de meest uitgebreide terugkoppeling via de website van www.zuidprofs.nl.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast. ZZP is niet altijd mogelijk
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Meer vacatures van ZuidProfs