Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Toe aan een nieuwe uitdaging als HR Officer

Paqt - Utrecht - 18-01-2022 Naar vacature  

Wil jij graag een HR rol waarin je een brede verantwoordelijkheid hebt ten aanzien van People & Culture? Wil je graag zowel de HR administratie op rolletjes laten verlopen, als deelnemen aan de verschillende HR projecten en initiatieven en dan ook betrokken zijn bij de recruitment activiteiten? En heb je organisatietalent, dan organiseer jij ons volgende bedrijfsuitje! Lijkt je dit wat? Kom dan werken bij PAQT.com in Utrecht als HR Officer.

Artboard Copy

Solliciteren?

Je bereikt me het snelst door te bellen naar
, of stuur me een WhatsApp-bericht.
Vul je het formulier hiernaast in, dan reageer ik uiterlijk de eerstvolgende werkdag.
Een bericht via mail of LinkedIn kan natuurlijk ook.
Tot binnenkort!
Germa Versteijnen
Head of People

Wat ga je doen als HR Officer bij PAQT?

Jij bent diegene die onze HR administratie draaiende houdt en meedenkt over hoe we dit beter en efficiënter kunnen doen. Goed te weten is dat we aan de vooravond staan om een nieuw HR systeem te gaan implementeren, met daarin de diverse HR workflows. Als HR Officer ga jij hierin een belangrijke rol spelen. Je houdt je daarnaast ook bezig met operationele HR werkzaamheden, dit kan het opstarten van een vacature zijn, een uitzoekvraag, inplannen van een training of een arbeidsvoorwaardelijke vraag.

Ook zal je deelnemen aan de verschillende HR projecten en initiatieven. Voor 2022 staan onder andere de thema’s als Employer Branding, Performance Management en Learning & Development hoog op de agenda. Ook gaan we onze HR basis verder professionaliseren, denk dan aan het functiehuis, salarishuis en het beloningsbeleid. Kortom, genoeg om in mee te denken en aan deel te nemen!

Bij HR binnen PAQT dragen we een brede verantwoordelijkheid, we zijn verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met People & Culture. Zo ook het ‘Workplace Management’. We zorgen ervoor dat we met zijn allen kunnen werken in een prettige omgeving met de juiste tools, maar zorgen ook voor de nodige ontspanning zoals events en uitjes. Ook dit hoort dus bij je verantwoordelijkheden.

In het kort:

  • Zorgen voor een goed draaiende HR administratie;
  • Coördineren van recruitment activiteiten, zoals het opstarten van nieuwe vacatures en het coördineren van de wervingsprocedures;
  • Operationele HR werkzaamheden zoals vragen van onze collega’s uitzoeken en beantwoorden, het inplannen van een training etc.
  • Ondersteunen en actief meedenken in de verschillende HR projecten en initiatieven;
  • Organiseren van de diverse events, zoals bedrijfsuitjes en MeetUp events;
  • Uitvoeren van “Workplace Management’ werkzaamheden.

Wat wij zoeken in jou

Naast dat je goed bent in het beheren van de administratieve processen, kun je goed overzicht houden en hou je gemakkelijk meerdere ballen tegelijk in de lucht. Je bent actief en werkt zelfstandig, zo je weet wat je te doen staat als we een nieuwe collega mogen verwelkomen en kan je dit soort processen coördineren. Daarnaast ben je nieuwsgierig en toegankelijk en breng je onze afdeling verder met jouw kennis van HR.

In het kort:

  • Je kunt vooruitkijken, je werkt zelfstandig en bent iemand die graag samen successen neer zet;
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je houdt graag meerdere ballen tegelijk in de lucht;
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je HR kennis is ruim en je leert graag nieuwe dingen;
  • Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring binnen HR en wilt jezelf graag ontwikkelen;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.

Wie zijn we?

PAQT maakt de digitale transformatie voor iedereen mogelijk en makkelijk. Dat doen we door het in lijn brengen van mensen, processen en technologie. We doorgronden de uitdagingen en ambities van de business en voorzien in alle specialisten, tools en certificeringen die nodig zijn voor succes.

Op het PAQT.com platform werken jij en je team direct, intensief en zelfstandig samen met de opdrachtgever. Zo blijven we elkaar goed begrijpen. En omdat iedereen continu over dezelfde informatie beschikt, is die samenwerking volkomen transparant, eenduidig en begrijpelijk.

Er werken bij ons 40 specialisten in zes teams aan slimme, relevante en bedrijfskritische softwareoplossingen. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. In een prettige en veilige omgeving. En met alle ruimte om de beste versie van zichzelf te zijn.

Sleep

Ons kantoor in Utrecht

De sfeer is informeel, rustig en we hebben uitstekende koffie

Goed bereikbaar

Het kantoor is erg goed bereikbaar met de fiets vanuit het centrum van Utrecht of openbaar vervoer vanaf CS. Met de auto 3 minuten vanaf de A12 afslag Kanaleneiland.

Aandacht voor ontwikkeling

We besteden structureel tijd aan individuele opleidingen om nieuwe technieken te leren kennen.

Een hecht team

We werken in hechte teams die beschikken over gedegen technische kennis

Wat krijg je van ons?

  • Een baan voor minimaal 32 uur, 40 uur kan ook, met ruimte om jezelf te ontwikkelen middels een Persoonlijk Ontwikkel Plan
  • Een belangrijke rol waarmee je echt een verschil maakt en waar je in kunt doorgroeien
  • Marktconform salaris, 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en 8% vakantiegeld
  • Pensioen
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Een reiskostenvergoeding
  • De mogelijkheid om hybride te werken, zowel thuis als op kantoor
  • Een thuiswerkvergoeding en budget voor het inrichten van je thuiswerkplek
  • Een fijn kantoor om te werken, gezellige collega’s en leuke bedrijfsuitjes (digitaal en hopelijk snel ook weer in het echt)
Solliciteer direct

Vragen?

We staan voor je klaar om ze te beantwoorden.
meer...



Meer vacatures van Paqt