Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Service coördinator planning, service & support B2B

Tallpack - Geldermalsen - 02-04-2021 Naar vacature  

Je draagt zorg voor een actuele en adequate planning van de service- en software-engineers, zodanig dat er voor de korte en lange termijn een goede doorkijk is. Hiertoe onderhoud je frequent contact met zowel onze service-engineers als met leveranciers en onderaannemers. Je plant de dagelijkse servicebezoeken en stelt een jaarplanning op voor de preventieve onderhoudsbezoeken bij opdrachtgevers. In de voorbereiding op de werkzaamheden ben jij degene die ervoor zorgt dat alle benodigde gegevens, materialen, opdrachtbonnen, e.d. beschikbaar zijn. De service engineer heeft hier dan tijdens de uitvoering op locatie geen omkijken naar.

Komen er activiteiten voort uit de servicebezoeken? Jij zorgt voor de opvolging. Dit kan variëren van het opstellen van offertes, het inkopen van onderdelen tot en met het plannen van vervolgbezoeken en informeren van opdrachtgevers. De verantwoordelijkheid voor het tijdig factureren van servicebezoeken en een juiste registratie / documentatie van de afgelegde bezoeken ligt bij jou. Je draagt dus van begin tot eind zorg voor de coördinatie van alle activiteiten rondom service en onderhoud.

Dit ben jij

Je kunt snel schakelen en hebt een scherp oog voor efficiency en effectiviteit. Je communiceert makkelijk met mensen, zowel met je eigen collega’s als onze klanten. Je weet de juiste toon aan te slaan binnen iedere doelgroep. Zelfstandig en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel zorg jij ervoor dat onze service engineers goed voorbereid aan de klus beginnen en klanten zijn geïnformeerd. Op basis van je praktijkervaringen lever je een bijdrage aan het optimaliseren van de dienstverlening.

Vanzelfsprekend weet je een goede afweging te maken tussen de belangen van onze organisatie en die van de klant. In je contacten maak je gebruik van je voelsprieten als het gaat over nieuwe ontwikkelingen en commerciële mogelijkheden.

Verder heb je

  • Een werk- en denkniveau MBO-plus.
  • Opleiding bij voorkeur in de techniek en/of relevante werkervaring.
  • Kennis van de Engelse taal, zowel spreken als schrijven.
  • Ervaring in een handelsonderneming is een pré.

Dit bieden wij je (op fulltime basis)

  • In eerste instantie een tijdelijk contract, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een inwerktraject waarin we je kennis laten maken met de organisatie als geheel, de geschiedenis, de producten, waar we naartoe willen, de disciplines binnen Tallpack International én (uiteraard) met je collega’s.
  • 27 vakantiedagen.
  • Afwisseling in werkzaamheden voor een grote diversiteit aan industrieën.
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Een prettige werkomgeving waar we elkaar helpen en ondersteunen.
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en interne opleidingen.
  • Fijne collega’s in een humorvolle omgeving.

Je werkomgeving

De afdeling Technical Operations omvat in totaal 12 medewerkers waaronder 2 medewerkers planning, service & support, 1 medewerker op de backoffice en 9 service (software) engineers. De waarden waarbinnen gewerkt wordt zijn samenwerking, initiatief en klant- en servicegerichtheid. Dit maakt de afdeling én de organisatie sterk in wat we doen. De Manager Technical Operations, aan wie je rechtstreeks verantwoording aflegt, is zowel gericht op de taak als op de mens.

Reageer direct

Wij nodigen je van harte uit om vandaag nog contact met ons op te nemen.
Bel 0345 800800 en vraag naar Deanne Candel, dan plannen we een kennismakings-gesprek. Je kunt natuurlijk ook je motivatiebrief samen met je CV mailen naar

meer...



Meer vacatures van Tallpack