Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior vastgoedprofessional

Werken voor Delft - 16-03-2023 Naar vacature  

Vragen? Neem gerust contact op met Charron

Charron
+31 6 36150100
Corporate Recruiters
»
»
Senior vastgoedprofessional
Wil jij werken met een veelzijdige portefeuille met o.a. monumentaal vastgoed? Draag jij bij aan het opzetten van complexe gebiedsontwikkelingen? Word jij blij van de afwisseling tussen in- en extern werken? Lees dan verder wat je binnen de gemeente Delft.

Je rol
Jij bent een belangrijke spil in de organisatie als het gaat om commerciële beheer van ons vastgoed. Je richt je met name op (tactische en operationele) advisering. Als we vragen hebben over de wet- en regelgeving van de vastgoedmarkt en de bijbehorende ontwikkelingen, dan zijn we o.a. bij jou aan het juiste adres. Jij kent de huurders als geen ander en weet binnen deze lastige wet- en regelgeving hen tevreden te houden.

Je pakt de regie en bent een duidelijk aanspreekpunt voor de stakeholders: het ene moment zit je in een overleg met de ambtelijk opdrachtgever of assetmanager, het andere moment ga je het gesprek aan met de huurders.

Waarom werken voor het gemeentelijk vastgoed van Delft?
Een veelheid aan uitdagingen die je elders niet tegenkomt
Maatschappelijke betrokkenheid met bijvoorbeeld scholen, kunstenaar en volkstuinverenigingen
Interessante portefeuille met veel monumentaal vastgoed.
Gedreven collega’s met een ‘getting things done’ mentaliteit.
Uitdagingen
Er dienen concrete nieuwe huurafspraken worden gemaakt met zittende of nieuwe huurders, we willen onze panden verduurzamen en we moeten de huurders begeleiden en waar nodig tijdelijk verplaatsen. De verkoop van een pand moet in juiste banen worden geleid en er moeten duidelijke afspraken worden vastgelegd. Je snapt het al, een vastgoedbeheerder bij de gemeente Delft moet van veel (huizen)markten thuis zijn.

Bij de afdeling Vastgoed & Facilitair staan twee belangrijke onderwerpen op het programma: het mede helpen opzetten van complexe gebiedsontwikkelingen, wetende dat de gemeentelijke vastgoedportefeuille flink gekrompen is en het verduurzamen en duurzaam inzetten en onderhouden van onze vastgoedportefeuille.

Je werkplek
Binnen de afdeling Vastgoed & Facilitair bevinden zich alle juridische, economische en technische vastgoedspecialisten binnen de gemeentelijke organisatie. De afdeling is verantwoordelijk voor nagenoeg al het gemeentelijk vastgoed en het professioneel beheren ervan. Daarnaast geeft de afdeling zowel intern als extern advies op het gebied van vastgoed- en gebiedsontwikkelingen.

Je werkt nauw samen met circa 12 collega’s van het vastgoedbedrijf, waaronder een collega vastgoedprofessional, assetmanager en diverse vastgoedadviseurs

Gemeente Delft kent een platte organisatie, met veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en de vrijheid om zelfstandig te werken. Geen dag is dezelfde.

Er heerst een informele sfeer en je werkt gemiddeld 50% van je tijd op / vanuit ons mooie kantoor boven het station in Delft. Wij bieden je de faciliteiten om een thuiswerkplek in te richten.

Functie-eisen
Je profiel
Initiatiefrijk, proactief en communicatief en redactioneel sterk: dat zijn competenties die jou het beste omschrijven. De afwisseling tussen intern en extern werken is jou op het lijf geschreven.

Met wie jij ook om de tafel zit, jij voelt je altijd op je gemak. Sterker nog, met jouw goede onderhandelingsvaardigheden en overtuigingskracht weet jij alles in goede banen te leiden. Een complexe zaak met veel risico’s? Jij zoekt alleen, of samen met andere partijen, naar de juiste oplossing – en vindt die ook. En je hoeft dit niet alleen te doen. Er staat een ervaren team met vastgoed- en planeconomen, juristen en een assetmanager klaar om je te helpen de klus te klaren.”

Andere eisen
Een hbo of wo diploma in het vakgebied bouw, huisvesting en vastgoed of (bijvoorbeeld Master of Real Estate)
Minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring
Kennis van relevante wet- en regelgeving (bijvoorbeeld: erfpacht, staatssteun, Wet markt en overheid)
Ervaring met een bij voorkeur Planon
Affiniteit met en kennis van politiek bestuurlijke processen en het functioneren van een gemeentelijke organisatie is een pre.

Arbeidsvoorwaarden

Ons aanbod
Je salaris is, afhankelijk van opleiding en ervaring,maximaal € 5.725,- bruto bij een 36-urige werkweek (schaal 11). We starten met een bepaalde tijd overeenkomst van één jaar. Uiteraard met optie tot een vast overeenkomst. Het betreft een functie voor 32 tot 36 uur per week.

Door het Individueel Keuze Budget (17,05% ) heb je maandelijks de beschikking over een deel van je vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Je kunt een bedrag laten uitbetalen of o.a. gebruiken voor de aanschaf van een fiets of het kopen van bovenwettelijk verlof. Het ouderschapsverlof wordt gedeeltelijk door ons betaald. Daarnaast beiden we opleidingsmogelijkheden om te blijven groeien in je vak, collectieve premiekorting bij een zorgverzekeraar en laptop en telefoon.

Tot slot: Je komt te werken in het mooie duurzame kantoorgebouw boven station Delft. Gemakkelijk per openbaar vervoer te bereiken en midden in de binnenstad. De werktijden zijn flexibel en er zijn thuiswerkmogelijkheden.

Meer informatie of direct solliciteren

meer...



Meer vacatures van Werken voor Delft