Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker P&O bij de Justitiële ICT Organisatie

Pernu - Gouda - 23-04-2024 Naar vacature  

Indicatie Banenafspraak (doelgroep)
Doelgroepregister (doelgroep)
Praktijkroute (doelgroep)
Wsw indicatie (doelgroep)
Zuid-Holland
West-Nederland
24 - 32 uur
Administratief
Dienst Justitiële Inrichtingen
Rijksoverheid
MBO
PERV01297
Nieuw
Share

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een baan binnen de overheid? Pernu is op zoek naar een Administratief medewerker P&O voor de Justitiële ICT Organisatie (JIO) in Gouda. Lijkt het jou leuk om deze functie uit te oefenen? Solliciteer dan meteen! Deze vacature staat alleen open voor kandidaten met een Wajong uitkering, doelgroepenregistratie en Indicatie banenafspraak.

Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) levert een bijdrage aan de veiligheid van de samenleving door de uitvoering van straffen en maatregelen. DJI is verantwoordelijk voor de dagelijkse verzorging van gedetineerden. De Justitiële ICT Organisatie (JIO) ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en de infrastructuur voor alle medewerkers van Justitie en Veiligheid.

De afdeling Personeel en Organisatie (P&O) is het startpunt voor de werving & selectie van nieuwe medewerkers en inhuurkrachten. Daarnaast adviseert en ondersteunt P&O bij vragen over loopbaan en inzetbaarheid, professioneel vakmanschap, cultuur, werkgeluk, vitaliteit en een veilige en gezonde werkomgeving.

Bij de inhuurdesk (onderdeel van P&O) wordt alles geregeld m.b.t. het inhuren van externe medewerkers. Van het uitzetten van de aanvraag tot het opstellen van het contract en controleren van de uren. Ook wanneer de medewerker uit dienst gaat zorgt de inhuurdesk ervoor dat alles netjes en zorgvuldig wordt afgerond.

De afdeling bevindt zich op de 4e etage van het kantoorgebouw en is verdeeld over verschillende ruimtes. Binnen de organisatie is het gebruikelijk om deel op kantoor te werken en deels thuis.

Wie zoeken we?

  • Jij hebt een

doelgroepindicatie

, dit is echt een eis, solliciteren zonder deze registratie heeft dus helaas geen zin. Voor meer info
;
  • Jij bent

tussen de 24 en 32

uur

per week beschikbaar;
  • Jij hebt minimaal een

MBO2 werk- en denkniveau

;
  • Jij hebt

ervaring met administratieve procedures

en werken met geautomatiseerde

systemen

;
  • Jij hebt kennis van

Microsoft Office;

  • Jij kan gestructureerd en nauwkeurig werken.

Wat ga jij doen in deze rol?

  • Opstarten van VOG-procedure, registreren en verwerken;
  • Opstellen verlengingen en contracten;
  • Intakes inplannen en bezoekers aanmelden in een online portaal;
  • Aanvragen, wijzigen en afsluiten van accounts en toegangspassen.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Een uitdagende functie op een

mooie werkplek

;
  • Hybride werken is mogelijk;

Goede begeleiding

op jouw werkplek door een ervaren jobcoach;

Aandacht

voor jouw specifieke talenten en

begrip

voor de dingen waar je minder in bent;
  • Een

conform salaris

van € 14,18 bruto per uur;
  • Vakantiegeld én een

eindejaarsuitkering

van beiden 8,33% (naar rato).

Ontwikkelingsmogelijkheden

, dit doen wij door mogelijkheden te bieden voor een training/cursus. Voor meer info
.
  • Vanwege de bereikbaarheid van de locatie adviseren wij met eigen vervoer (auto, fiets) te reizen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Pernu