IT Servicemanager
Een innovatieve, snelgroeiende en specialistische dienstverlener!
Functieomschrijving
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het gehele servicemanagementproces;Taken zijn o.a. ;
- zorgdragen voor een continue, goedlopende dienstverlening;
- analyseren van de dienstverlening en het continu verbeteren van servicemanagementprocessen;
- afspraken vastleggen met opdrachtgevers en leveranciers, maken van de vertaalslag t.b.v. DevOps-teams;
- inrichten van de servicemanagementorganisatie;
- adviseren van collega's t.a.v. servicemanagement.
Functie-eisen
We zoeken hiervoor iemand met;- minimaal hbo werk- en denkniveau;
- minimaal 3 jaar ervaring als servicemanager of ITIL-procesmanager;
- certificaten op IT-servicemanagementgebied (ITIL Foundation);
- ervaring met verbetermethodieken zoals ‘Lean’ en ‘Six Sigma’ (pre);
- uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Arbeidsvoorwaarden
Salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring (tussen EUR 5500-6500 per maand) Een leaseauto-/vergoeding, goede pensioenregeling en een bonus zitten ook in het pakket! Er kan hybride gewerkt worden (1-2 dagen per week op kantoor is wenselijk).meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Q-logic