Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel medewerker binnendienst

Reinders & van Soest - Naaldwijk - 21-09-2021 Naar vacature  

Fulltime (38 uur)

MBO/HBO

Heb jij ervaring of affiniteit met versproducten en ben jij op zoek naar een commerciële functie met doorgroeimogelijkheden? Lees dan verder!

Looye kwekers. Een begrip in het Westland en omstreken. Met ruim 70 personen in vaste dienst en 600 personen die werkzaam zijn op flexibele basis, is deze organisatie niet weg te denken als het gaat om tomaten. Lekkere tomaten! Net even anders van smaak dan de normale tomaat en daardoor ooo zo gewild bij de consument. En daar ligt hun kracht. Onderscheiden. Zowel de producten als de mensen die werkzaam zijn bij Looye kwekers onderscheiden zich. Er werken mensen die passievol en ambitieus zijn en die net even iets harder willen lopen dan een doorgaand persoon. De organisatie is volop in beweging en er wordt iedere dag hard gewerkt om de verschillende merken verder uit te bouwen. Ben jij ambitieus en gaat jou hard sneller kloppen bij het behalen van successen én na het spreken van tevreden klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hard werken loont!

Bij aanvang dienstverband start je met een tijdelijk contract, maar geen zorgen! Wanneer er een wederzijdse klik is dan wordt dit contract na deze periode omgezet naar een vast contract. Want goede mensen, die houden ze graag bij Looye kwekers.

Looye kwekers valt onder de cao detailhandel AGF. Ze verwachten een hoop van je, maar hier word je dan ook rijkelijk voor beloond. Met die reden wijkt Looye kwekers ten positieve af van de cao als het gaat om jou salaris. Denk hierbij aan een salarisindicatie tussen de € 2500,- en € 3500,- bruto o.b.v. een 38-urige werkweek. Daarnaast krijg je een inwerkperiode aangeboden waarbij je het hele bedrijf (en je collega’s) goed leert kennen. Ook kun je gebruik maken van een ruim opleidingsbudget en bieden ze hun medewerkers regelmatig heerlijke tomaten aan. En wat dacht je van 8% vakantiegeld, 26 vakantiedagen, een pensioen regeling, telefoon en laptop van de zaak? Alle tools die jij nodig hebt om je werk goed uit te kunnen voeren krijg je aangereikt. Fijn toch, wanneer je werkgever het mogelijk maakt om het beste bij zijn medewerkers naar boven te halen?

Last but not least zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Het is mogelijk om door de tijd heen te groeien in je functie en (nog) meer verantwoordlijkheden krijgen. Je kan ook intern de overstap maken naar een andere functie. Hierbij kun je denken aan een commerciële functie (junior accountmanager) of aan bijvoorbeeld een functie op de marketing afdeling.

Jouw toekomstige werkdag

Het is 8:00 uur en je komt aan op de zaak. En verschijnt een grote glimlach op je gezicht, want bij binnenkomst voelt het gewoon een beetje als thuiskomen. Je maakt een dolletje met een collega en pakt een kopje koffie. Heerlijk, de dag gaat weer beginnen. Je werkt nauw samen met vier andere sales professionals en met vier collega’s van marketing. Met z’n negenen hebben jullie een aantal belangrijke taken binnen de organisatie. Ten eerste: tevreden klanten. Hele tevreden klanten! En natuurlijk is het net zo belangrijk dat alle tomaten goed verkocht worden. Maar wat misschien nog wel het allerbelangrijkste is, is dat de verschillende merken van Looye kwekers zichtbaar zijn voor de consument. Jullie zijn namelijk ontzettend trots op jullie verschillende merken en wat is er nou mooier dan in de supermarkt te lopen en je ‘eigen’ tomaten te zien liggen?

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat alle bestellingen op tijd bij de klant aankomen. Dit klinkt eenvoudig, maar er gaat veel aan vooraf voordat de tomaten bij diverse retailers en groenten- en fruitspecialisten in het schap liggen. Om alles goed te laten verlopen is het noodzaak om orders correct in te voeren in het systeem en om dagelijks contact te onderhouden met je klanten. Logischerwijs zorg je er ook voor dat je inzichtelijk hebt wat de voorraden zijn en beheer je deze voorraden.

Je ondersteunt de accountmanagers met diverse operationele taken en vraagstukken. Hierbij kun je denken aan het maken én analyseren van diverse rapportages tot aan het begeleiden van diverse (marketing) acties. Ook draag je bij aan het opstellen van de jaarbegroting en houd je de informatie in het verkoopsysteem up-to-date.

Tot slot krijg je ook een aantal binnen- en buitenlandse accounts onder je hoede. Aan jou de taak om deze accounts optimaal te ondersteunen, zodat de tomaten zo goed mogelijk verkocht kunnen worden. En jij vindt het heerlijk dat er veel verantwoordelijkheidsgevoel hoort bij deze functie. Je vindt het prettig om ‘je eigen winkeltje’ te hebben, maar ook om samen met je collega’s te brainstormen. Want één ding hebben jullie als afdeling gemeen: morgen kan het net weer een stukje beter dan vandaag. Jullie streven ernaar om de afdeling (en daarmee ook de organisatie) naar een steeds hoger niveau te tillen. En dat is leuk. Heel leuk. Iedere dag weer!

Dit ben jij

  • Bij voorkeur heb je al enige ervaring in een soortgelijk functie waarbij je te maken hebt gehad met een versproduct en/ of retail. Heb jij deze ervaring niet, maar kan jij goed; onderbouwen waarom jij de persoon bent die wij zoeken? Ook dan nodigen we je uit om te reageren;
  • Je bent fulltime beschikbaar op maandag t/m vrijdag;
  • Je beheerst de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschift. Spreek jij daarnaast ook nog Duits en/ of Spaans? Dan sta je 3-0 voor;
  • Je bent niet vies van een beetje zelfreflectie, je werkt nauwkeurig, beschikt over een commerciële instelling en niet onbelangrijk: je houdt van gezelligheid!
Een assessment kan deel uitmaken van het werving- en selectieproces.
Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

meer...



Meer vacatures van Reinders & van Soest