Inloggen - Registreer  

Boekhouder / Administratief medewerker (M / V)

Delta Administratie - Den Haag - 11-10-2021 Naar vacature  

Taken en verantwoordelijkheden

We zijn op zoek (op korte termijn) naar een boekhoudkundig medewerker die medeverantwoordelijk is voor alle financiële en administratieve werkzaamheden voor onze klanten.

Wij zoeken iemand met zelfstandigheid, nauwkeurigheid, goede communicatieve vaardigheden (als pre).

Jouw werk in het kort

  • De financieel administratief medewerker is verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van verschillende ondernemingen en zorgt voor adequate vastlegging,
  • Je draagt zorg voor de gehele financiële administratie van de ondernemingen
  • Je controleert/verzorgt de btw-aangifte.
  • Je zorgt dat aan de administratieplicht wordt voldaan;
  • Je verricht voorwerk voor het opstellen van de jaarrekening;

Opleidings- en ervaringseisen

  • Een afgeronde financiële of economische studie op mbo of hbo-niveau;
  • Minimaal 1 à 2 jaar werkervaring;
  • Beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Delta Administratie