Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Bid manager
Als bidmanager binnen Albron draag je direct bij aan de toekomstvisie; In 2025 laat Albron dagelijks 250.000 gasten genieten van lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar eten.
Albron is een onafhankelijke food service organisatie, tegelijkertijd zijn ze continu op zoek naar de samenwerking; met leveranciers, franchisepartners en opdrachtgevers. Ze werken samen aan een win-win-win situatie; bij alles wat ze doen, willen ze dat iedereen er beter van wordt. Dit geldt voor de medewerkers, partners, opdrachtgevers en natuurlijk de
gasten!
Het recept voor bidmanager
De ambitie is groot en Albron wil graag verder groeien; keten brede verduurzaming en het aanbieden van gezond, lekker en betaalbaar eten en drinken zijn pijlers waar ze ons op richten. Maar zoals je misschien al snapt, dat kunnen ze niet alleen. Daarom zijn wij voor Albron op zoek naar een bidmanager die het team komt versterken.Jij werkt als bidmanager nauw samen met onder andere Carola Franken; business consultant en Sophie Holleboom; senior concept developer. Zo geef je Carola de juiste handvatten voor het contact met de klant, van gesprek tot presentatie. Met Sophie maak je een maatwerkconcept die aansluit op de vraag. Door middel van deskresearch en het analyseren van de offerteaanvraag komen jullie goed beslagen ten ijs.
- Opzetten van de planning, bewaken van de voortgang van het proces en ervoor zorgen dat deadlines worden gehaald
- Schrijven en redigeren van teksten en het delen van best practices
- Je bent verantwoordelijk voor het proces in totstandkoming, uitvoering en afronding van het offertedocument (inclusief content management en het grafische concept)
- Oefensessies en materiaal ontwikkeling voor presentaties
- Voeren van evaluatiegesprekken bij de klant
De menukaart voor jou
Binnen Albron werk je op een professionele afdeling met veel ruimte voor eigen initiatief. Zo heb je vier directe collega’s en worden de werkzaamheden verdeeld door Annemieke Kern, manager tenderdesk. De afdeling wordt aangestuurd door Mariska Sluijs, business development manager. Bij Albron werken ze nu nog veel thuis maar mogen langzaam weer naar kantoor in de Meern en daar is de lunch altijd goed verzorgd. Zo ontmoet je ook je andere collega’s!- Bruto maandsalaris tussen €3.500,- en €4.200,- bruto per maand (38 uur, fulltime, horeca cao)
- 25 verlofdagen en een laptop en telefoon
- Pensioenregeling bij pensioenfonds Horeca & Catering en een passende collectieve zorgverzekering
- De mogelijkheid om thuis te werken
- Breed takenpakket binnen een informele en dynamische omgeving
- Persoonlijke ontwikkelkansen met (maatwerk)opleidingen
Welke ingrediënten heb je hiervoor nodig?
Bij Albron werken we met eten & drinken. Zonder affiniteit met deze productgroep ga je hier veel gesprekken niet kunnen volgen. Zo kan het namelijk zo een kwartier gaan over een nieuw soort bodem van een pizza of een GRO burger; een burger van oesterzwammen. Natuurlijk, ook voetbal en politiek worden hier besproken, maar, eerlijk is eerlijk; eten & drinken voeren de boventoon.Daarom ben jij:
- Communicatief zeer vaardig en overtuigend in het Nederlands en Engels
- Pragmatisch, nauwkeurig en kritisch
- Het gewend om te werken in een dynamische en complexe omgeving
- Minimaal HBO opgeleid
- 38 uur per week beschikbaar
en heb jij:
- Een proactieve houding en probleemoplossend vermogen
- Ervaring met project-/offertemanagement
- Ervaring met plannen, organiseren en delegeren
- Uitstekende vaardigheden in Powerpoint en Word
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
Meer vacatures van Scoutgroep