Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicemanager

Ological - Roosendaal - 26-03-2024 Naar vacature  

Datum publicatie: 21-03-2024
Bijdragen aan een duurzamer Nederland, werken in een open en eerlijke omgeving en in een klein en betrokken team tóch dagelijks het verschil maken voor het milieu, ondernemers én onze organisatie?

Kom dan het team van Ological versterken als Servicemanager. Want bij ons doet iedereen ertoe!

Het team

Bij Ological werk je samen met 25 personen aan een duurzamer Nederland. Het operationele team, waar jij onderdeel van uitmaakt, bestaat nu uit 5 collega's op het Customer Care Center en 7 collega's in het Service team. Het Customer Care Center is de spil van het operationele hart van de organisatie. Vanuit deze afdeling wordt de planning gemaakt, onze klanten te woord gestaan en de financiën verwerkt.

Dankzij de gezamenlijke inspanningen van het operationele team kiezen steeds meer bedrijven en onderwijsinstellingen in Nederland voor duurzame facilitaire dienstverlening. En dat maakt impact.

Wat ga je doen

Als Teamleider Service heb je een coachende rol binnen het operationele team. Je houdt je dagelijks bezig met het voorbereiden en plannen van de service, storingen en installaties waarbij je leidinggeeft aan een team van ongeveer 7 serviceverleners-/ en monteurs. Ook word je actief betrokken bij de uitwerking en de implementatie van onze Operational Excellence doelstellingen.

En verder:
  • Je plant je medewerkers in aan de hand van hun competenties en vaardigheden en stuurt actief bij om de planningsdoelstellingen te behalen;
  • Je zorgt voor tevreden (nieuwe) klanten door installaties en storingen goed voor te bereiden, te plannen en door de klant goed geïnformeerd te houden;
  • Voorbereiden en inplannen van installaties en storingen met oog voor voorraad, leveringstermijnen en klant specifieke afspraken;
  • Je beheert het reparatiemagazijn;
  • Stuur en rapporteer je op management KPI’s.

Dit bieden wij

Allereerst natuurlijk de functie zelf: heel uitdagend en met veel toekomstperspectief. Met veel focus op je eigen ontwikkeling. Daarnaast vinden we een werk-privé balans heel belangrijk. Dus geen wekelijkse borrels of trips, maar een gezonde balans. En een open communicatie en duidelijke doelen: daar staan wij echt voor. Wij vinden dat ieders bijdrage verschil teweegbrengt. Impact maakt. Hoe klein dat ook mag zijn. En je staat er natuurlijk nooit alleen voor: jij werkt veel samen met het customer care team en de commercie, dus bijvoorbeeld met servicemonteurs, salesmanagers en accountmanagers.

Daarnaast:
  • Een arbeidsmarktconform salaris;
  • Functie voor 32-40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een vast contract na één jaar;
  • Je bouwt pensioen op waarbij wij ruim 67% van de premie voor onze rekening nemen;
  • Geen avond- en weekenddiensten;
  • Een uitdagende functie met toekomstperspectief.

Dit ben jij

Je hebt coachende vaardigheden en bent communicatief sterk. Mensen vinden het fijn om met jou samen te werken en jij vindt het andersom ook fijn om met mensen samen te werken. Je planningsvaardigheden zijn on point en je bent altijd bezig met de beste resultaten en doelstellingen behalen. Verder weet jij het overzicht te houden, heb je technische affiniteit en je komt te werken met tools als OutSmart, Multivers en Fleetgo.

En verder:
  • Je hebt minimaal Mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring (bij voorkeur als filiaal- of magazijnmanager, meewerkend voorman, teamleider);
  • Je woont in omgeving Roosendaal +/- 30 km.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ological
Meer Servicemanager vacatures