Inloggen - Registreer  

Marketing & Communicatie Adviseur

Bdo - Utrecht - 06-04-2024 Naar vacature  

Een mobiliteitsbudget
Een telefoon- en onkostenvergoeding

We vragen

Adviesvaardigheden
2-4 jaar werkervaring
Een afgeronde hbo-opleiding

Waarom BDO?

Goede werk-privé balans
Ruimte om jezelf te ontwikkelen
Professioneel en persoonlijk

Dit is jouw

baan
In deze functie ben je verbonden aan de regio Noord-west en de industry group Financial Services. Voor de BDO-professionals die hierin actief zijn en voor je collega’s van de afdeling Marketing Communicatie & Sales ben jij hét aanspreekpunt voor alle bijbehorende marketingactiviteiten.

Jij bent als een ‘vis in het water’ wanneer het aankomt op het organiseren van (online) events, het aangaan van strategische (kennis)partnerships en het gebruik van netwerken. Samen met de medewerker Marketing, Communicatie & Sales en de Sales Adviseur in jouw regio vorm jij het team dat met elkaar zorgt dat we de (toekomstige) klant verder helpen in zijn klantreis bij BDO.

Dit bieden wij

jou
Mobiliteitsbudget
Goed salaris
Laptop & thuiswerkvergoeding
Telefoon- en onkostenvergoeding
Vakantietoeslag van 8,33%
32 vakantiedagen
€25,- vergoeding sportabonnement
Aantrekkelijke pensioenregeling

Dit ga je doen

 
  • Je bent de sparringpartner voor de regioverantwoordelijke en de industry-verantwoordelijke op het gebied van marketing en communicatie. Je onderzoekt ontwikkelingen en kansen in de markt en speelt daar op in.
  • Je bent verantwoordelijk voor de totstandkoming en uitvoering van het marketing- en communicatieplan voor de regio en industry.
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle professionals van BDO werkzaam in de regio en de industry voor wat betreft marketingactiviteiten en communicatie-uitingen. Je adviseert, evalueert en coördineert op het gebied van de inzet van events, partnerships en sponsoring. Je behoudt hierin het totaaloverzicht. Je gaat voor de acties met de juiste impact. Je stelt je op als een open en constructieve adviseur die ook kritisch kan zijn.
  • Je monitort commerciële KPI’s en bent verantwoordelijk voor het beheer van het marketingbudget voor de regio en de industry.
Diverse stafafdelingen ondersteunen de professionals in het veld om iedere dag weer opnieuw de beste dienstverlening te bieden en het beste uit zichzelf te halen. Jij bent onderdeel van de afdeling Marketing, Communicatie & Sales die uit 45 collega’s bestaat. BDO werkt o.b.v. activity based working. Dat betekent dat je thuis kunt werken en op kantoor. De afdeling MC&S werkt met name vanuit kantoor Eindhoven en Utrecht. Jouw werkgebied bevindt zich in de regio Noord-west, standplaats Amstelveen/Utrecht. Voor jouw functie ben je ook regelmatig op het kantoor van Alkmaar en soms Eindhoven te vinden. 

Lees meer

Dit zijn je

collega's

Dit is je werkplek

Ik solliciteer,

en dan?
1

Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer en je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van onze recruiter. Lees onze tips voor je
en
.
2

Kennismaking

Sluit jouw cv en motivatie aan? Dan maken wij graag telefonisch kennis met jou. Je ontvangt hiervoor een uitnodiging van onze recruiter.
3

Online assessment

Bij een positieve kennismaking nodigen wij je graag uit voor een assessment. Meer weten?
.
4

Eerste gesprek

Na het assessment nodigen we jou graag uit voor een eerste gesprek met één van onze recruiters. We gaan in op jouw talenten, vaardigheden en ambities.

5

Tweede gesprek

Je maakt kennis met een manager of partner. Je komt meer te weten over onze cultuur en het biedt jullie de mogelijkheid om wederzijdse verwachtingen te bespreken.

Ben je student of starter? Dan is een tweede gesprek optioneel.
6

Arbeidsvoorwaarden

Je ontvangt van ons een voorstel. Graag heten we jou van harte welkom als nieuwe collega.

Hulp nodig?

Stuur mij een bericht en ik help je graag verder

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bdo