Inloggen - Registreer  

Customer Success Manager

ChannelConnect - Utrecht - 09-03-2024 Naar vacature  

Manager ben jij hét aan
spreekpunt voor onze
klanten.
Je
streeft naar
het opbouwen van duurzame relaties
met
onze klanten
door toe te zien op de klanttevredenheid en
het
succes
van de klant
.
Je hebt een onmisbare rol in onze organisatie, want door jouw inzet kunnen we onze klanten optimaal ondersteunen met onze moderne en innovatieve IT-oplossingen en help je hen met de digitale transformatie

. Kortom, b
e
n jij servicegericht, klantvriendelijk én commercieel ingesteld? Zoek jij een functie waarin je rechtstreeks een bijdrage levert aan de klanttevredenheid

? Dan zoeken we jou!
Wat je gaat doen
Als
Customer
Succes
s
Manager
ben j
ij
hét
aanspreekpunt
voor
onze
klanten.
Jouw doel is om de
samenwerking tussen Clar
a
net Benelux en onze klanten nog succesvoller te maken.
Dit doe je
door
intensief contact te onderhouden met onze klanten.
Hierdoor weet je
precies
wat er speelt
bij de klant
en
op welke manier onze dienstverlening onze klanten optimaal ondersteunt of kan ondersteunen
.
Verder ben je actief bezig met servicemanagement en hou je oog voor cross- en
upsell
kansen die zich voordoen bij
d
e klanten.
Of het nu telefonisch, via mail of fysiek is, klanten weten jou te vinden en jij
weet snel en effectief in te spelen op
de
vragen en problemen
die klanten
hebben
.
Ook zie je erop toe dat we de afgesproken service levels
behalen
of zelfs verbeteren
.
Dit alles met als doel om duurzame relaties met onze klanten aan te gaan. Hiervoor voer je regelmatig klanttevredenheidonderzoeken uit en deel je
actief
jouw bevindingen om onze klantervaring continu te verbeteren.
Kortom, een allround functie waarbij je verantwoordelijk bent voor het waarborgen van hoge klanttevredenheid
, klantbehoud
en het realiseren van groei en
een optimale dienstverlening
.
Waar je komt te werken
Als
Customer
Succe
s
s
Manager
werk je
nauw samen met
sales en operations.
Je werkt met verschillende IT-oplossingen die we aan onze klanten aanbieden, zoals Networking, Cloud & Infrastruct
ure,
Workplaces
en Cybersecurity. Je rapporteert
rechtstreeks
aan de COO.
Werken bij Claranet Benelux betekent onderdeel worden van de Claranet family, die zich kenmerkt door de
informele, open, dynamische cultuur met enthousiaste en gepassioneerde collega’s. Je wordt aangemoedigd
om
je verantwoordelijkheid te nemen
en er
is veel ruimte voor
je eigen inbren
g.
Met meer dan 25 jaar IT-ervaring in
N
ederland en
meer
dan 10.000 klanten en 3.3000 medewerkers
wereldwijd word
je tevens onderdeel van een
internationaal
gerenommeerde
en gerespecteerde
organisatie,
die
geauditeerde Managed Service Provider-certificeringen heeft voor
á
ll
e grote public cloud-leveranciers (AWS, Azure, Google Cloud Platform én VMWare). We zijn hiermee één van de slechts vijf
organisaties wereldwijd die aan al deze certificeringen voldoen
.
Wat jij ons brengt
In een
rol waar onze klanten centraal staan is een klant- en servicegerichte instelling vanzelfsprekend een must.
Communicatie is daarbij
key
! Daarom beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel in woord als schrift.
Maar daarnaast beschik je ook over commercieel inzicht om cross- en
upsell
kansen te identificeren en te realiseren.
Problemen oplossen vind je leuk. Je weet met je analytische blik
problemen snel en
adequaat te adresseren en verhelpen.
Daarnaast
beschik je over de technische kennis om onze klanten te adviseren over
hoe zij onze dienstverlening optimaal kunnen benutten
.
Samengevat, je bent onze nieuwe
Customer
Success
Manager als
j
e

:
o
B
eschikt over hbo werk- en denkniveau
;
o
Kennis hebt
van en affiniteit met moderne IT-oplossingen;
o
Ervaring hebt
met
account
beheer
of
servicemanagement;
o
Analytisch bent en beschikt over probleemoplossend vermogen;
o
Klantgericht en c
ommercieel
gedreven bent
. Je ziet altijd en overal kansen en mogelijkheden.
Wat wij jou bieden
Uiteraard zorgen we voor alle basisvereisten die j
e
als
Customer
Succes
s
Manager
nodig hebt om succesvol te zijn in jouw loopbaan. Zo krijg je standaard een leaseauto (óf een mobiliteitsvergoeding), telefoon en laptop
.
Verder
bieden we
talloze
mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Of dat nou op technisch vlak is, of als je jouw commerciële skills verder wil verbeteren

:
samen
kijken
we
naar wat jij nodig hebt om te excelleren als
Customer
Succes
s
Manager.

Daarnaast bieden wij:
Ee
n aantrekkelijk
salaris, gebaseerd op
jouw kennis en ervaring;
Flexibele werktijden en de mogelijkheid om hybride te werken
;
o
Voor de dagen dat je op kantoor werkt: werken in een modern kantoorpand,
d
at goed bereikbaar is via de A2/N2 én gratis beschikking over koffie, thee, water, soep en fruit
;
o
Voor de dagen dat je thuiswerkt: een netto thuiswerkvergoeding van €2,15 per dag;
27 verlofdagen op jaarbasis (op basis van een fulltime dienstverband);
De mogelijkheid
om
deel te nemen aan een collectieve ziektekostenverzekering;
Een maandelijkse netto bijdrage voor een aanvullende zorgverzekering;
Een gezellige tweewekelijkse woensdagmiddagborrel.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van ChannelConnect
Meer Customer Success Manager vacatures