Inloggen - Registreer  

2e lijns supportmedewerker buitendienst

Theiner - Veghel - 17-04-2024 Naar vacature  

De 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst zorgt voor de 2de Lijns ondersteuning van klanten die vragen hebben door het analyseren van de in de (klant)organisatie aanwezige processen die verder gaan dan de Servicedesk kan oppakken. De ondersteuning varieert van het aanmaken van een nieuwe dienst, meekijken op afstand met de klant, probleemanalyse en oplossen van problemen op locatie tot en met het oppakken van storingen. Hij stemt deze analyse, indien nodig af met de 2de Lijns Supportmanager. Verder is de 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst verantwoordelijk voor het opleveren van hardware apparatuur op locatie, internet- en netwerkverbindingen, dataopslag en datamigraties, mailmigraties, server installaties (fysiek en cloud), werkplekbeheer, back-up oplossingen, beveiliging en monitoring. De 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst zorgt voor vastlegging in Autotask, volgens afgesproken procedure zodat de informatie voor alle betrokkenen begrijpelijk is. De 2de Lijns Supportmedewerker buitendienst kan snel schakelen tussen verschillende producten en diensten in het aanbod van Theiner ICT.

Pas jij bij ons team van ICT ‘nerds’? Onze ICT’ers zijn professionals die staan voor kwaliteit en altijd op zoek zijn naar de beste ICT-oplossingen voor onze klanten. Ze zijn ondernemend en innoverend.

Graag stellen we ons voor

Theiner ICT is een snelgroeiend en ambitieus ICT-bedrijf dat gaat voor de totaaloplossing. Of het nu gaat om hardware & software, communicatiemiddelen, internetoplossingen of de strijd tegen cybercriminaliteit, onze medewerkers beheersen het allemaal. We zijn een full-service ICT dienstverlener die 24-7 voor haar klanten klaarstaat om de juiste service te verlenen.

Dit vind jij leuk om te doen

Fungeren als tweede aanspreekpunt van de klanten van Theiner ICT
Analyseren en oplossen van complexere probleemstelling binnen de dienstverlening van Theiner ICT en haar producten. Vervolgens deze als 2e lijns Support oplossen.

Afstemmen met de klant van de aanpak of oplossing via telefoon of mail; 
Bewaken van de opgeleverde kwaliteit; 
Actief naar bestaande “kennis” binnen Theiner ICT zoeken. 
Flexibele houding in verband met mogelijke werkzaamheden buiten reguliere openingstijden.
Ondersteunen en adviseren van de klant; 
Prioriteren en bewaken van de eigen activiteiten; 
Begeleiden van inhoudelijk minder ervaren collega’s, met name gericht op kennis van diensten en producten van Theiner ICT en de werkmethode in Autotask

Onderzoeken van verschillende oplossingsrichtingen;
Signaleren van (commerciële) kansen en daarop acteren samen met de Accountmanagers;
Actueel houden en uitdragen van kennis (ontwikkelingen in het vakgebied);
Het delen van opgedane ervaringen en kennis met collega’s door middel van interne trainingen;
Proactief een bijdrage leveren aan verbetering van de kwaliteit van dienstverlening van Theiner ICT. 

Hierin herken jij jezelf!

Jij hebt minimaal MBO niveau 4 werk en denkniveau; 
Jij hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding Expert ICT beheer of vergelijkbaar; 
Jij beschikt over goede ICT kennis (werkplek-, server- en netwerkbeheer).
Jij hebt enkele jaren ervaring met Windows omgeving(en), netwerken, hardware en Microsoft producten waaronder Microsoft 365
Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel in spraak als geschrift.
Jij hebt enkele jaren relevante werkervaring;
Jij kunt een VOG aanleveren; 
Jij beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (in woord en geschrift); 
Jij bent bij voorkeur fulltime beschikbaar (40 uur). 

Sollicitatie procedure

Solliciteren
Kennismakingsgesprek
Tweede gesprek
Contract tekenen

Dit zoek jij verder in een baan

Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je mag bijna alles, als jij maar met een idee komt. Trainingen, interne R&D tijd, cursussen, beurzen, you name it; zolang het raakvlakken met jouw werkgebied heeft. 

Goede werksfeer. Met fruit, verse bonenkoffie en thee, de leukste teamactiviteiten en een 'vrijmibo' om gezellig de week af te sluiten;
Een woon-werkverkeer vergoeding, flexibele pensioenregeling, je bent goed verzekerd;
25 vakantiedagen, wel beloven dat je terugkomt;
Onverwachts een middag vrij zijn? Geen probleem. Als er buiten werktijd een spoedgeval is, dan sta jij ook voor ons klaar. Is het druk op andere afdelingen, dan helpen we elkaar. Jij komt te werken in een flexibel team;

Een afwisselende baan door verschillende klantvragen en daardoor is een werkdag nooit hetzelfde.
Werken in een dynamische omgeving samen met enthousiaste en flexibele collega’s;
Een informele en professionele bedrijfscultuur;
Afhankelijk van kennis en ervaring bieden wij een salaris van €2500 – €3000 op basis van 40u met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Theiner
Meer 2e lijns supportmedewerker buitendienst vacatures