Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistent Sales Manager DACH B2B Retail

Page Personnel - Tilburg - 21-04-2021 Naar vacature  

  • Gerenommeerde, moderne en internationale organisatie
  • Klant support functie DACH retailers

About Our Client

De organisatie is een gerenommeerde internationale speler actief in de retail design wereld. Omvang van circa 200 medewerkers met een professionele en familiaire cultuur en de mogelijkheden die dit biedt van een gerenommeerde speler. Kenmerkend met moderniteit, design, kleurrijke collecties met duurzame productontwikkelingen en een fijne en moderne werkomgeving. Je komt te werken in divers, gezellig en hard werkend team die er samen het optimale uithalen.

Job Description

We zijn op zoek naar de Assistent sales manager op de Customer Care afdeling voor het DACH team. Je bent onderdeel van een gerenommeerde Customer Care afdeling van subteams (o.a. DACH, UK & Export, Benelux, Online, SOS). We zoeken een sterke kracht om het huidige team DACH te ondersteunen.

  • Je bent een belangrijke schakel en spin in het web voor de klanten;
  • Client en Ordermanagement proces en service tot aan het versturen van facturen en credit nota's;
  • Ordermanagement Proces, de communicatie met klanten gedurende dit proces, advisering en bewaking van de opvolgingen;
  • Het zorgdragen voor de tijdige, volledige en juiste registratie van de verkooporders én registratie van het contact met klanten in SAP;
  • Wekelijkse opvolging en optimalisering van leveringen;
  • Je bent een uitstekende gesprekspartner en adviseur voor klanten met betrekking tot o.a. product, leverdata, vragen en het vinden van overige oplossingen;
  • Het signaleren van structurele problemen in het verkoopproces en oplossingen aandragen om problemen te verminderen/voorkomen;
  • Ondersteuning van o.a. Sales verzoeken en je hebt kennis en kunnen in het schakelen met logistiek en planning.

The Successful Applicant

  • Een hbo werk/denk niveau met relevante opleiding;
  • Je beheerst (zeer) goed de Duitse taal en kan hier ook mee bezig zijn;
  • Nederlandse en Engelse taal is een pré;
  • Ervaring in een gelijkwaardige rol en ben je toe aan een nieuwe uitdaging en omgeving;
  • Ervaring binnen retail in een commerciële binnendienst / back office / Customer Care positie en ervaring met de Duitse markt. Ben je een young professional en beheers je de Duitse taal goed, reageer en dan bespreken we de mogelijkheden!
  • Uitstekende kennis van MS Outlook, MS Office, Excel en ervaring met SAP is een pré;
  • Affiniteit naar retail en feeling voor design;
  • Je bent iemand die weet wat Customer Client care/ Commerciële Binnendienst in houdt en de dynamische processen die hierbij komen kijken.
  • We zoeken een vaste waarde voor het team. Je wilt het beste uit het team en jezelf halen.
  • Je bent ondernemend, staat sterk in je schoenen, organisatorisch en zelfstandig, goed in prioriteiten stellen, klantgericht ingesteld, kan goed luisteren, sterk in administratie,communicatief en commercieel vaardig.
  • Een open en vlotte persoonlijkheid, teamplayer, no-nonsens, harde werker, slim,gesprekspartner op niveau en een spin in het web die het hoofd koel houdt, ook in drukke periodes.

What's on Offer

  • Afwisselende en uitdagende job binnen een internationale organisatie;
  • Je krijgt volop de vrijheid en kans om jezelf verder te ontwikkelen op de lange termijn;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime beschikbaar;
  • Een toffe werkplek in een open werkomgeving met 'natuurlijke kenmerken' binnen een afdeling met een goede sfeer en hardwerkende collega 's.
meer...



Meer vacatures van Page Personnel